iPod hos Fona, gl. model
Fra : Henrik Münster

Dato : 31-07-04 10:20

Vi har lige fået weekendens reklamer. Det ser ud til, at Fona sælger den
gamle iPod-model i alle tre størrelser. Den lille 15 GB model er nede på
kr. 2.090,-. Tilbuddene gælder d. 31/7 - 21/8.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-07-04 11:08

> Vi har lige fået weekendens reklamer. Det ser ud til, at Fona sælger den
> gamle iPod-model i alle tre størrelser. Den lille 15 GB model er nede på
> kr. 2.090,-. Tilbuddene gælder d. 31/7 - 21/8.

20 GB og 40 GB versionerne (de gamle) koster det samme som MacXpres
tager for dem, men under 2100 kr. er billigt for en full-size iPod. 15
GB er nok også nok til de fleste, selvom vi alle selvfølgelig gerne
vil have den største

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Christian Bech

Dato : 31-07-04 11:55

> Vi har lige fået weekendens reklamer. Det ser ud til, at Fona sælger den
> gamle iPod-model i alle tre størrelser. Den lille 15 GB model er nede på
> kr. 2.090,-. Tilbuddene gælder d. 31/7 - 21/8.

Som bosat i den nordligste del af Århus kommune, bor jeg for langt væk
fra byen til at Fona gider sende et katalog - eller også er vi bare for
fattige i Spørring.

Det skuffer mig dog usigeligt, at Fona opfatter Esbjerg om mere
civiliseret.

--
Christian

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-08-04 12:07

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det skuffer mig dog usigeligt, at Fona opfatter Esbjerg om mere
> civiliseret.

Eller at du opfattes som fuldpris kapabel modsat tilbudsavissegmentet
Esbjerg.
--
Michael Tysk-Andersen
Bornholmer uden Fona, Bilka, Føtex, Aldi, Fakta osv...

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-08-04 13:43

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Eller at du opfattes som fuldpris kapabel modsat tilbudsavissegmentet
> Esbjerg.

Hør, sig mig lige: Hvad har I egentlig imod Esbjerg? Jeg synes altid, vi
bliver rakket ned her i gruppen. Esbjerg ligger altså i Ribe Amt. Og
Ribe er jo Danmarks oprindelige hovedstad. Ribe fylder faktisk 1.300 år
i år. Slå lige den!
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-08-04 14:11

Henrik Münster wrote:
-snip-

> [...]
> bliver rakket ned her i gruppen. Esbjerg ligger altså i Ribe Amt. Og
> Ribe er jo Danmarks oprindelige hovedstad. Ribe fylder faktisk 1.300 år

Enhver ved jo at Esbjerg lugter af fisk

Martin Jørgensen

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-08-04 14:38

Martin Jørgensen wrote:

> Henrik Münster wrote:
> -snip-

> Enhver ved jo at Esbjerg lugter af fisk

Nixen! Der er kommet filter på skorstenen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-08-04 18:38

> Nixen! Der er kommet filter på skorstenen.

Ja, der er også kommet filter på cigaretterne, så smøgerne lugter heller
ikke af fisk. De lugter af det, de er, tilsætningsstoffer og ringe
Virginia. Må vi så bede om noget ordentligt tobak :)

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Lind

Dato : 07-08-04 05:01

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Ja, der er også kommet filter på cigaretterne, så smøgerne lugter heller
> ikke af fisk. De lugter af det, de er, tilsætningsstoffer og ringe
> Virginia. Må vi så bede om noget ordentligt tobak :)

Troede da, en rigtig fisker rullede selv
M.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 22:26

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Troede da, en rigtig fisker rullede selv

Det gør en rigtig fisker muligvis osse. Men sikkert kun én gang, for jeg
kan levende forestille mig, at den hjemmerullede _så_ kommer til at
samge af fisk (eller fisker) :)

P.S. Jeg er ikke _rigtig_ fisker, kun lyst-, og jeg ryger ikke
hjemmerullede smøger.

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 23:02

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> samge

ha der fik jeg dig din tsaturtvy!

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 23:28

> ha der fik jeg dig din tsaturtvy!

Nej, nej, det er vist bare for længe siden, at jeg havde arbejde som
satvekontorl :)

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-08-04 00:07

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Nej, nej, det er vist bare for længe siden, at jeg havde arbejde som
> satvekontorl :)

Det giver dig ikke ret til at stjæle! Husk du stadig opererer under
ekslusivaftale! Hvis du vil lave dine egne ståvefjel må du af med et
ublut beløb som afståelsesum.

Fra : Morten Lind

Dato : 12-08-04 06:51

> Det giver dig ikke ret til at stjæle! Husk du stadig opererer under
> ekslusivaftale! Hvis du vil lave dine egne ståvefjel må du af med et
> ublut beløb som afståelsesum.

*LOL*
M.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 16-08-04 20:40

> Det giver dig ikke ret til at stjæle! Husk du stadig opererer under
> ekslusivaftale! Hvis du vil lave dine egne ståvefjel må du af med et
> ublut beløb som afståelsesum.

Så for sulen, det lyder ikke spor rart. Jeg som troede, at du i bund og
grund var en venlig mand

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-08-04 02:08

> Så for sulen, det lyder ikke spor rart. Jeg som troede, at du i bund og
> grund var en venlig mand

jeg er både venlig og bestemt

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-08-04 23:39

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> jeg er både venlig og bestemt

Ja, - bestemt

--
v.h.
Mich.

Fra : Christian Bech

Dato : 03-08-04 22:35

> Hør, sig mig lige: Hvad har I egentlig imod Esbjerg? Jeg synes altid, vi
> bliver rakket ned her i gruppen.

Det er klart. Der er jo ikke nogen fra Brønderslev herinde.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-08-04 22:56

> Det er klart. Der er jo ikke nogen fra Brønderslev herinde.

LOL

Jeg - vil iøvrigt osse tilslutte mig afskyen for Esbjerg. Min sæster
flyttede derover forrige år, det knagme langt væk! Henrik kan du ikke
rejse et folkekrav om at få én af de lokale skoespykologer fyret?

--
Morten Reippuert Knudsen         <http://blog.reippuert.dk>

PowerMac G5: 1.6GHz, 1.25GB RAM, 380GB Disk, 8xDVD+/-RW, Bluetooth mus
+ tastatur, FX5200 Ultra, iSight, eyeTV200 & Lacie Photon18Vision (TFT).

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-08-04 14:34

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Jeg - vil iøvrigt osse tilslutte mig afskyen for Esbjerg. Min sæster
> flyttede derover forrige år, det knagme langt væk! Henrik kan du ikke
> rejse et folkekrav om at få én af de lokale skoespykologer fyret?

Hedder hun Knudsen?

Jeg er i øvrigt på vej ned for at se afslutningen på første etape af
Post Danmark Rundt, så sig ikke, at der ikke sker noget spændende her i
byen.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 05-08-04 07:03

> Hedder hun Knudsen?

det vil jeg tro.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-08-04 18:38

> Jeg - vil iøvrigt osse tilslutte mig afskyen for Esbjerg. Min sæster
> flyttede derover forrige år, det knagme langt væk!

Langt væk fra hvad?

>Henrik kan du ikke
> rejse et folkekrav om at få én af de lokale skoespykologer fyret?

Ikke på vilkår, jeg prutesterer.
1) Nogen skal jo tæske de små Monstre over i hjælpeklasserne.
2) Eller: hvem skal hjælpe mig til at købe sko, som forstår mig?
3) Din sæster er nok allerede blevet helt hooked på "et par af de
flade"? Hvis hun bliver landsforvist her fra egnen, kommer hun sikkert
til at lide af en mangelsygdom. Medmindre altså, at du selv er
leveringsdygtig i et par flade?
4) Hun er selvfølgelig Macbruger, så vi kan da godt tage hende ind i
vores lokale Macklub

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 06-08-04 19:24

> Langt væk fra hvad?

københavn - verdens eneste legitime centrum

> [...]
> flade"? Hvis hun bliver landsforvist her fra egnen, kommer hun sikkert
> til at lide af en mangelsygdom. Medmindre altså, at du selv er

Jeg tror nu hun gerne vil væk fra de fla'e, men det er ikk nemt at få
job på en PPR når man som nyuddannnet endnu ikke har fået sin autorisation.

> 4) Hun er selvfølgelig Macbruger, så vi kan da godt tage hende ind i
> vores lokale Macklub

hun har seriøs computerfobi, så det tro jeg ikke i skal regne med.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 22:26

> københavn - verdens eneste legitime centrum

Hvem siger det? Ja, ud over dig altså?

> Jeg tror nu hun gerne vil væk fra de fla'e, men det er ikk nemt at få
> job på en PPR når man som nyuddannnet endnu ikke har fået sin autorisation.

Nej, det har du sikkert ret i. Jeg aner ikke hvad en PPR er for noget.
En tsatefjel?

> hun har seriøs computerfobi, så det tro jeg ikke i skal regne med.

Er du helt sikker på, at det er din kødelige søster? Hun mangler da vist
et par vigtige Reippuertgener?

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 23:00

Mich. Ottosen <Mich@noget.invalid> wrote:

> Nej, det har du sikkert ret i. Jeg aner ikke hvad en PPR er for noget.
> En tsatefjel?

tror nok det står for Pædagogisk Psygologisk Rådgivning.

> Er du helt sikker på, at det er din kødelige søster? Hun mangler da vist
> et par vigtige Reippuertgener?

nope, det er mig der mangler dem - eller osse skyldes det kanske mine
Knudsen gener er for dominerende.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 23:28

> nope, det er mig der mangler dem - eller osse skyldes det kanske mine
> Knudsen gener er for dominerende.

Kender Doktoren noget til de der skadelige Knudsengener? Har du spurgt i
hans brevkasse?

--
v.h.
Mich.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-08-04 00:04

> Kender Doktoren noget til de der skadelige Knudsengener? Har du spurgt i
> hans brevkasse?

Nej grundet knudsengenerne kan jeg kun skrive spørgsmål på
ccomputeren. Tror ikke hans ugeblad har et webfjhæs hvor man kan stille
spørgsmålene online - eller mere nørdet (MANGE GENER!)en telnet/ssh
server med shell adgang så jeg kan skrive dem direkete til ham i en
talk session eller lægge et fint brev skrevt remote i vi.

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-04 00:09

In article <ns0ou1-k82.ln1@reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> telnet/ssh server med shell adgang så jeg kan skrive dem direkete
> til ham i en talk session eller lægge et fint brev skrevt remote i

Det er godt nok ikke så avanceret. De bruger kun OS 9 derinde
Men der er da en e-mail-adresse, man kan skrive til.
--
Henrik Münster
Esbjerg, Danmark

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-08-04 01:14

Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:

> Det er godt nok ikke så avanceret. De bruger kun OS 9 derinde
> Men der er da en e-mail-adresse, man kan skrive til.

desværre er det ikke nørdet nok.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 06-08-04 18:38

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det er klart. Der er jo ikke nogen fra Brønderslev herinde.

Nej, måske ikke, men jeg kender én i Brønderslev. Hvis du får navnet, må
vi så ikke stadigvæk mobbe dr. Brevkasse? Hun er nemlig i samme branche.
Altså hende jeg kender, og som bor i Brønderslev.

--
v.h.
Mich.

Fra : Christian Bech

Dato : 10-08-04 12:40

> [...]

> vi så ikke stadigvæk mobbe dr. Brevkasse? Hun er nemlig i samme branche.
> Altså hende jeg kender, og som bor i Brønderslev.

For min skyld ingen alarm. Det var bare for at den gode doktor ikke
skulle føle sig forfulgt.

--
Christian

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 22:26

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> For min skyld ingen alarm. Det var bare for at den gode doktor ikke
> skulle føle sig forfulgt.

Den gode doktor er da forfulgt. Det er kun hvis man lider af
vrangforestillingen om at være forfulgt, at man er paranoisk. I
doktorens tilfælde er det skam en realitet. For nyligt forfulgte jeg ham
ned i midtbyen, hvor jeg vidste at han ville på sikelløb. Han fik sådan
et træt blik i øjnene, da han fik øje på mig i folkemængden

--
v.h.
Mich.

Fra : Christian Bech

Dato : 10-08-04 22:41

> [...]

> ned i midtbyen, hvor jeg vidste at han ville på sikelløb. Han fik sådan
> et træt blik i øjnene, da han fik øje på mig i folkemængden

Det er også de færreste tilskuere der insisterer på at sidde inde i
deres Clio og ryge cigarer. Og så ligefrem være nødt til at hilse...

Han har i øvrigt undladt at prale af sine bedrifter i cykelgruppen. Han
er så beskeden.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 22:58

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det er også de færreste tilskuere der insisterer på at sidde inde i
> deres Clio og ryge cigarer.

Som ryger forstår jeg at han vælger at blive i bilen, der kan han få
det fulde udbytte af sin "gar" uden nasserøve ;-D

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 23:28

> Som ryger forstår jeg at han vælger at blive i bilen, der kan han få
> det fulde udbytte af sin "gar" uden nasserøve ;-D

Doktoren ryger skam ikke. Han har læst for mange brevkasser. Desuden
tror jeg heller ikke, at han er en nasserøv, måske "onde Bechd" er det?

--
v.h.
Mich.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-08-04 23:28

Christian Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Det er også de færreste tilskuere der insisterer på at sidde inde i
> deres Clio og ryge cigarer. Og så ligefrem være nødt til at hilse...

Næh, nej, jeg var skam forklædt - skæg og blå briller - så jeg forstår
ikke, at han kunne genkende mig. Men da jeg nu var genkendt, så fyrede
jeg da lige op under en cerut for, at han kunne føle sig "hjemme" (= til
Macmøde).

> Han har i øvrigt undladt at prale af sine bedrifter i cykelgruppen. Han
> er så beskeden.

Han er en beskeden mand, og der mangler et "se" i min tekst. Han var
tilskuer til Post Danmark Rundt.

--
v.h.
Mich.

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-08-04 23:31

In article <1gibtmp.2w9nwnixfwi6N%nospam@ebbesen.mail.dk>,
nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) wrote:

> [...]
> deres Clio og ryge cigarer. Og så ligefrem være nødt til at hilse...
>
> Han har i øvrigt undladt at prale af sine bedrifter i cykelgruppen.

Jeg deltog altså ikke. Jeg så bare på. Og det er der vel ikke meget pral
i. Jeg har også smadret min skulder ved at falde ned fra nogle
betonklodser, som jeg skulle hoppe mellem. Det var næsten værre end at
falde på cykel. Jeg landede nøjagtig på samme måde skråt bagpå højre
skulder, som da jeg brækkede kravebenet i et cykleløb i 1991. Og jeg
tror, det var godt, at kravebenet allerede var brækket. Så kunne det
give efter. Det er nemlig aldrig rigtig vokset sammen. Men jeg kan jo
ligesom ikke skrive i cykelgruppen, at jeg er faldet over mine egne
fødder. Det er mere heltemodigt at styrte i et opløb.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 10-08-04 23:53

Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:

Det er mere heltemodigt at styrte i et opløb.

eller blive topederet af en hensynsløs billist under træningen.

Fra : Christian Bech

Dato : 11-08-04 11:26

> Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:
>
> Det er mere heltemodigt at styrte i et opløb.
>
> eller blive topederet af en hensynsløs billist under træningen.

Nej, det er bare dumt.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-08-04 14:20

> Nej, det er bare dumt.

helt enig træning er ikke sejt.

Fra : Christian Bech

Dato : 11-08-04 22:11

> helt enig træning er ikke sejt.

Apropos så kunne jeg godt tænke mig at se et timeregnskab fra dig og
doktoren. Bruger I flest timer på cyklen eller i dk.sport.cykling?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-04 00:11

In article <1gidn0v.e72cmudkr80qN%nospam@ebbesen.mail.dk>,
nospam@ebbesen.mail.dk (Christian Bech) wrote:

> Apropos så kunne jeg godt tænke mig at se et timeregnskab fra dig og
> doktoren. Bruger I flest timer på cyklen eller i dk.sport.cykling?

For tiden er det meget beskedent. Jeg trænede meget i april, maj og til
dels juni for at køre Århus-København d. 12/6 og Sjælland Rundt d. 3/7.
Siden har det været temmeligt sløjt med cyklingen. Vi har holdt ferie,
og der skal jo også tilbringes tid med familien.

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 12-08-04 13:27

Henrik Münster <henry@muenster.dk> wrote:

> Siden har det været temmeligt sløjt med cyklingen. Vi har holdt ferie,
> og der skal jo også tilbringes tid med familien.

Har du ikke hørt om cykelferie: Man læsser hele familien op på hver sin
cykel, sætter junior i en anhænger og triller ud i det danske
sommerland.
Så får man både cyklet og holdt ferie på en gang.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-08-04 14:00

kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) writes:

> [...]
> sommerland.
> Så får man både cyklet og holdt ferie på en gang.

Nu er den gode doktor vel ikke kommet i så dårlig form at han ikke kan
holde trit?

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Henrik Münster

Dato : 12-08-04 23:02

In article <yu2vffo8qbg.fsf@luhmann.netc.dk>,
Thorbjoern Ravn Andersen <nospam0000@c.dk> wrote:

> Nu er den gode doktor vel ikke kommet i så dårlig form at han ikke kan
> holde trit?

Jeg var til fodboldtræning med min fireårige søn i går. Jeg må tilstå,
at jeg havde lidt svært ved at følge med, og teknisk er jeg heller ikke
helt sikker på, hvem af os der er bedst. Og det var første gang, han var
til fodbold.
I dag spillede vi Deimos Rising på vores nye iBook, som spillet
fulgte med til. Efter 17 spil, hvor jeg efterhånden var kommet op på at
få halvt så mange point som ham, sagde han trøstende: "Du spiller godt,
Far".

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-08-04 23:51

"Henrik Münster" <henry@muenster.dk> writes:

> [...]
> fulgte med til. Efter 17 spil, hvor jeg efterhånden var kommet op på at
> få halvt så mange point som ham, sagde han trøstende: "Du spiller godt,

Den ældstes bedste vens storebror bruger RIGTIGT meget tid på
computere, og de havde anskaffet sig en X-box og et
spark-på-alt-hvad-der-rø'r-sig spil. Og trænet.

Så blev jeg udfordret. Jeg havde absolut ingen erfaring i slige spil,
og fik som følge deraf læstelige tæv.

Intet problem - man indfører blot et handicap. Han måtte kun bruge en
hånd til at betjene sin controller. Samme resultat. Så måtte han kun
bruge næsen. Samme resultat omend det tog længere tid.

Da han kun måtte bruge øret, og _IKKE_ se på skærmen, vandt jeg.
Knebent. Oh, well.

Til gengæld kunne jeg banke ham i StarCraft, da det var på sit
højeste! Det er der bare ikke så meget prestige i i dag. Desværre
synes han at grafikken i skak er dårlig, ellers kunne jeg nok banke
ham der :)

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-08-04 14:11

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Har du ikke hørt om cykelferie: Man læsser hele familien op på hver sin
> cykel, sætter junior i en anhænger og triller ud i det danske
> sommerland.

bagage... føj!

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 12-08-04 21:00

Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> writes:

> bagage... føj!

Velhavende cyklister får fragtet bagagen i bil. Det er der
cykelvinferier i Frankrig der sælges på :)

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 15-08-04 13:29

In article <henry-CCC249.01103312082004@news.tele.dk>,
> [...]

> Siden har det været temmeligt sløjt med cyklingen. Vi har holdt ferie,
> og der skal jo også tilbringes tid med familien.

Hvordan har din moster det ?

Du og Røjpert kan få lov til at lade mig stå til regnskab om et par
måneder. Vi flytter inden for cykelafstand af mit arbejde, sælger min
bil og jeg må ikke køre i konens.

Er der forresten nogen der mangler en Nissan Sunny i iBook-hvid?
Apple-logo til bagsmækken medfølger.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 12-08-04 01:13

> Apropos så kunne jeg godt tænke mig at se et timeregnskab fra dig og
> doktoren. Bruger I flest timer på cyklen eller i dk.sport.cykling?

Jeg sikler an hele vejen fra KBH K til NV ca. 4 gange om ugen... er
det ikke nok? Ellers vil jeg gerne underskrive en tro og love
erklæring på, at når jeg forhåbenlig snart flytter ud af byen og får
skifet såvel kæde, bremsekloder som dæk, nok skal sikle en længere tur
(+30km) mindst én gang ugenligt. Behøvs jeg så fremvise mit skema?

I øvrigt står jeg ved at træning ikke er sejt.

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 15-08-04 13:25

In article <h9pqu1-k43.ln1@reippuert.dk>,
Morten Reippuert Knudsen<spam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg sikler an hele vejen fra KBH K til NV ca. 4 gange om ugen... er
> det ikke nok?

Hele vejen? Kan det være mere end 10 kilometer?

> [...]
> skifet såvel kæde, bremsekloder som dæk, nok skal sikle en længere tur
> (+30km) mindst én gang ugenligt. Behøvs jeg så fremvise mit skema?

Længere tur? Jeg troede du var sikkelritter. Desuden flytter du vel ikke
længere væk end Vanløse.

> I øvrigt står jeg ved at træning ikke er sejt.

Host. Jeg har jo set billederne.

--
Christian

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-08-04 14:14

Christian Winther Bech <nospam@ebbesen.mail.dk> wrote:

> Hele vejen? Kan det v?re mere end 10 kilometer?

Ja, hvis man tæller det hele sammen.

> L?ngere tur? Jeg troede du var sikkelritter.

Ikke mere. Længere tur er i min terminnologi i øvrigt en tur, hvor man
kan nå at blive varmet igennem og finde en rytme, med min ringe fysik er
30km tilstrækkeligt.

> Desuden flytter du vel ikke l?ngere v?k end Vanl?se.

nej men det vil osse være fint nok, bare "ud af byen" så jeg ikke skal
hel vejen ud af én af brogaderne for at komme ud i den københavnske
natur.

> Host. Jeg har jo set billederne.

Hvilke?

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 13-08-04 10:40

> Apropos så kunne jeg godt tænke mig at se et timeregnskab fra dig og
> doktoren. Bruger I flest timer på cyklen eller i dk.sport.cykling?

Så blev der stille, hva?

--
Christian

Fra : Christian Winther Be~

Dato : 13-08-04 10:44

In article <henry-E12C7B.00305411082004@news.tele.dk>,
"Henrik Münster" <henry@muenster.dk> wrote:

Hej Henry

> Jeg deltog altså ikke. Jeg så bare på. Og det er der vel ikke meget pral
> i.

Faktisk er det vel lidt pinligt, at Bjarne foretrak Lars Michaelsen frem
for dig.

Lidt synd at Sandstød ikke fik en sidste optræden.

> [...]
> ligesom ikke skrive i cykelgruppen, at jeg er faldet over mine egne
> fødder. Det er mere heltemodigt at styrte i et opløb.

Bare rolig. Jeg skal nok prøve at flette det ind derovre på et tidspunkt.

Jeg flytter tæt på Århus-byskiltet til september, dels for at få
Fona-reklamer og dels for at kunne cykle på arbejde, så jeg kan få lov
til at følge cykel-gruppen uden for TdF-sæsonen.

--
Christian