Safari lukker ned på denne adresse?
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-07-04 21:18

Hej NG.

Lukker jeres safari også ned på dette link: http://www.radiometer.com ?
Virkeligt besynderligt...

Nu har jeg prøvet det 4 gange i træk, men her tilsidst nåede den dog
lige at få bundlinjen med, inden den crashede...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Michael Holm

Dato : 29-07-04 22:51

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> [...]
>
> Nu har jeg prøvet det 4 gange i træk, men her tilsidst nåede den dog
> lige at få bundlinjen med, inden den crashede...

min crahsede også :((

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-07-04 23:14

In article <1ghpm8b.37ufd01slth9N%fakeemail@anthro.ku.dk>,
fakeemail@anthro.ku.dk (Michael Holm) wrote:

> min crahsede også :((

Det gjorde min også, men den virker fint med Firefox.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-04 07:16

> Det gjorde min også, men den virker fint med Firefox.

Ditto med IE.
--
Per Erik Rønne

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 30-07-04 22:34

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Lukker jeres safari også ned på dette link: http://www.radiometer.com ?

Jep

og ja - mærkeligt...

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 30-07-04 23:37

Martin Ammentorp wrote:

> Jep
>
> og ja - mærkeligt...

Er der ikke én af jer som har en forklaring? Måske skulle man sende en
mail til dem der administrerer bugs til Safari eller hvad?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Morten Lind

Dato : 31-07-04 04:59

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> http://www.radiometer.com

ikke det mindste - sprang frem perfekt, valgte land, fik en nydelig
pop-up med adresser m.m........næh, Safari gik ikke ned?
M.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 31-07-04 06:31

In article
<1ghrxur.1ao16lx14gwjkyN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> ikke det mindste - sprang frem perfekt, valgte land, fik en nydelig
> pop-up med adresser m.m........næh, Safari gik ikke ned?
> M.
Det samme her.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Karl Antz

Dato : 31-07-04 09:17

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> In article
> <1ghrxur.1ao16lx14gwjkyN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

> Det samme her.

ditto her ...
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 31-07-04 08:07

Martin Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Nu har jeg prøvet det 4 gange i træk, men her tilsidst nåede den dog
> lige at få bundlinjen med, inden den crashede...

Næh her lukker den ikke ned, alt virker fint.
Men jeg har altså haft en masse crash, fra Safari spec. i sidste uge.
Repr. af disktilladelser og genstart hjalp ikke, men da jeg tømte cache
og lavede en reset på Safari, så stoppede problemerne. Jeg går ud fra at
de kommer igen når cachen igen er presset, men nu må vi se.
Måske en tømning af jeres cache kan gøre det.

Fra : Karl Antz

Dato : 31-07-04 09:19

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> de kommer igen når cachen igen er presset, men nu må vi se.
> Måske en tømning af jeres cache kan gøre det.

Jeg tror det er der det ligger ...

Jeg sletter Safaris chache hver dag under backup. Når jeg så i løbet af
dagen har brugt Safari meget kan det godt finde på at crashe - og efter
backup er så alt ok
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Jesper

Dato : 31-07-04 20:37

> [...]

> Nu har jeg prøvet det 4 gange i træk, men her tilsidst nåede den dog
> lige at få bundlinjen med, inden den crashede...

Debug -> Use ATSU, så går siden ikke ned.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-07-04 20:52

Jesper wrote:

> Debug -> Use ATSU, så går siden ikke ned.

Hvorhenne finder du "debug" + "Use ATSU"?

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Jesper

Dato : 31-07-04 21:06

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Hvorhenne finder du "debug" + "Use ATSU"?
>
> mvh.
> Martin Jørgensen

Hvis ikke debug menuen er aktiveret skal du lige gøre det først, hent
Safari Debugger 2.8 og aktivér menuen, så kan du vælge Use ATSU i Debug
menuen.

http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17952
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 01-08-04 12:07

> Hvis ikke debug menuen er aktiveret skal du lige gøre det først, hent
> Safari Debugger 2.8 og aktivér menuen, så kan du vælge Use ATSU i Debug
> [...]

Eller i terminalen skrive:
"defaults write com.apple.safari IncludeDebugMenu -1"
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Jesper

Dato : 01-08-04 12:48

> Eller i terminalen skrive:
> "defaults write com.apple.safari IncludeDebugMenu -1"

Korrekt! Der er imidlertid en del terminaloforbe macbrugere, som ikke
vil røre terminalen med en ildtang.
--
There is no place like 127.0.0.1

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 01-08-04 22:29

fJesper <spambuster@users.toughguy.net> wrote:

> Korrekt! Der er imidlertid en del terminaloforbe macbrugere, som ikke
> vil røre terminalen med en ildtang.

Mange er sikkert nervøse for at fejle...

Jeg bruger yderst sjældent Terminalen - det var sørme ikke derfor jeg
valgte grafisk interfjæs i 1989! Men af og til er det nødvendigt - kan
man for øvrigt kalde terminalen frem med en tastekombination? (synes at
mindes at have læst om det i MacFormat for et godt stykke tid siden -
for lang tid)

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 31-07-04 22:20

> Debug -> Use ATSU, så går siden ikke ned.

Jo den gjorde for mig - piv...

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-08-04 14:09

Martin Ammentorp wrote:

> Jo den gjorde for mig - piv...

Det samme her, hjælper ikke en skid. Går ned i 9 ud af 10 tilfælde. 1
enkelt gang gik den faktisk ikke ned, besynderligt nok - noget med disk
cachen...

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-04 07:16

> Debug -> Use ATSU, så går siden ikke ned.

Minsandten. Nu kan den ses.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 01-08-04 07:15

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Lukker jeres safari også ned på dette link: http://www.radiometer.com ?
> Virkeligt besynderligt...

Jep.

> Nu har jeg prøvet det 4 gange i træk, men her tilsidst nåede den dog
> lige at få bundlinjen med, inden den crashede...

Jeg har sendt en fejlrapport til Apple.
--
Per Erik Rønne