problemer med visning i bl.a Opera og mozi~
Fra : inga schmidt

Dato : 22-07-04 23:47

Jeg tror jeg har stirret mig blind på ét eller andet i den side,
jeg er i gang med. Den skal se ud som i IE6, men lige meget hvad
jeg har forsøgt indtil nu, går det i kage Med Opera og Mozilla.
Det er footeren, der skaffer mig endnu flere grå hår end jeg
allerede har. Er der nogen af jer, der har et bud på, hvad der er
galt? Siden kan ses her: http://www.initiaweb.dk/test_7/index.asp

Mvh Inga

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 23-07-04 00:32

inga schmidt <inga_schmidtminusspamogvirus@get2net.dk> writes:

> Det er footeren, der skaffer mig endnu flere grå hår end jeg
> allerede har. Er der nogen af jer, der har et bud på, hvad der er
> galt? Siden kan ses her: http://www.initiaweb.dk/test_7/index.asp

Prøv at rette
float: right;
*og*
float: left;
(bestem dig! :) på #spalte1 til
clear: both;

/L

Fra : inga schmidt

Dato : 23-07-04 12:30

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Prøv at rette
> float: right;
> *og*
> float: left;
> (bestem dig! :) på #spalte1 til
> clear: both;
>
> /L
Ups - det var en smutter - men det afhjælper desværre ikke problemerne.

Fra : inga schmidt

Dato : 23-07-04 13:10

inga schmidt wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Ups - det var en smutter - men det afhjælper desværre ikke problemerne.

Undskyld, Lasse - det hjælper da på det meste, men Opera driller
stadig.

Fra : Inger Helene Falch-J~

Dato : 23-07-04 00:42

inga schmidt wrote:
> [...]
> Det er footeren, der skaffer mig endnu flere grå hår end jeg
> allerede har. Er der nogen af jer, der har et bud på, hvad der er

Fjern height : 130px; fra #spalte1
eller lag den ihvertfall høyere...

--
Inger Helene Falch-Jacobsen
http://home.online.no/~ingerfaj/

Fra : inga schmidt

Dato : 23-07-04 12:33

Inger Helene Falch-Jacobsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Fjern height : 130px; fra #spalte1
> eller lag den ihvertfall høyere...

Tak, det hjalp! Der er dog to ting, der stadig driller: I Opera
bliver der et mellemrum mellem 1. og 2. boks, og både Opera og
Mozilla 'overser' baggrunden til footeren. Har du (eller andre) et
bud på det også

Fra : inga schmidt

Dato : 23-07-04 13:08

inga schmidt wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Tak, det hjalp! Der er dog to ting, der stadig driller:
Havde lige overset det sidste i Lasses svar, så nu er der kun ét
problem, nemlig at Opera laver mellemrum mellem alle boksene. Jeg synes
ikke, jeg har mødt problemet før - ihvert fald ikke med valid kode?