Acryl glas i ALLE mål
Fra : Butch

Dato : 07-05-01 00:06

Hej Gruppe
Jeg skal bruge noget acrylglas i forskellig tykkelse. Er der nogle der ved
hvor jeg kan købe det? Jeg ved Silvan har det i 3 og 5 mm. men jeg skal
bruge noget op til 20mm tykt. Jeg har også spurgt hos en glaremester uden
positiv resultat.
Det skal helst være i københavns området eller post ordersalg.
Hilsen
Butch

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-05-01 09:28

On Mon, 7 May 2001 01:06:29 +0200, Butch wrote:

> [...]
>positiv resultat.
>Det skal helst være i københavns området eller post ordersalg.

Mit svar hjælper dig nok desværre ikke ret meget, men kan måske
inspirere til videre søgning i dit lokalområde. Jeg købte en gang 20
mm plexi hos noget der hed "Modelsnedkeriet" i Viby ved Århus. De
laver - som navnet antyder - modeller, men også masser af standere og
displays til forretninger, udstillinger o.s.v.

Måske kan du finde Modelsnedkeriet i telefonbogen (jeg er flyttet og
har ikke den lokale mere) og ringe og spørge dem om et godt tip.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Torkil Halvorsen

Dato : 07-05-01 15:56

Hej.
Der er et firma der hedder Deigaard Plastic i Aaarhus. - Tlf. 86 24 66 00.
Sikkert også tilsvarende på sjælland. De handler med alt i Acryl og PVC m.m.
Jeg ved bl.a. at de fører klare plane acrylplader fra 1 mm op til mindst 30
mm. Jeg har indimellem købst "stumper" til div. fusk.
Prøv at kigge under Plast i fagbogen. bare et tip....
Med venlig hilsen
Torkil Halvorsen

newskJ6.11096$T22.974667@news010.worldonline.dk...

Fra : Patrick Christensen

Dato : 07-05-01 17:44

Prøv at søge i ingenørens indkøbsbog www.ii.dk der kan du sikkert finde en
producent, der kan henvise til en lokal forhandler.

Mvh
Patrick