Outlook 2003 online/download køb?
Fra : Peter Binderup

Dato : 10-08-04 21:00

Jeg er interesseret i at opgradere min Outlook (ikke OE) til version
2003 - kan det virkelig passe at det ikke er til at finde det nogle
steder på nettet hvor man kan købe det som download?

/Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-08-04 21:08

Peter Binderup skrev:

>Jeg er interesseret i at opgradere min Outlook (ikke OE) til version
>2003 - kan det virkelig passe at det ikke er til at finde det nogle
>steder på nettet hvor man kan købe det som download?

Ja, MS har aldrig solgt deres programmer som downloadable.
--
Knud

Fra : Peter Binderup

Dato : 10-08-04 21:12

Jeg havde ellers håbet på at der fandtes 3. parts firmaer der tilbød at
man kunne downloade et ISO/install fil med tilhørende licens.

Men det er vel ønsketænkning...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-08-04 08:01

Peter Binderup wrote:

> Jeg havde ellers håbet på at der fandtes 3. parts firmaer der tilbød at
> man kunne downloade et ISO/install fil med tilhørende licens.
>
> Men det er vel ønsketænkning...

Tja, og uanset dette, så sælges Outlook ikke seperat, men kun som en del af
en Office-pakke ... i hvert fald for privat-brugere.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 11-08-04 08:22

Jesper Stocholm wrote:

> Tja, og uanset dette, så sælges Outlook ikke seperat, men kun som en del af
> en Office-pakke ... i hvert fald for privat-brugere.

Kan jeg så ikke købe denne?
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46589

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 11-08-04 08:53

Anders Lund wrote:

> Kan jeg så ikke købe denne?
> http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=46589

Det er ud til det - den må jeg bide i mig.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.