eksport af mailindstillinger i Outlook03?
Fra : Per F Andersen

Dato : 06-08-04 21:25

Man kan importere e.mailindstillinger i Outlook, men tilsyneladende ikke
eksportere.
Det ville jeg godt kunne inden jeg forsøger at opdatere mit system!

mvh per

-----------------
http://javist.smartlog.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-08-04 21:52

Per F Andersen skrev:

> Det ville jeg godt kunne inden jeg forsøger at opdatere mit
> system!

Prøv at køre guiden 'Microsoft Office 2003-guiden Gem mine
indstillinger'.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/office/03/gem_indstillinger.png>.
Nemmere, kan det næsten ikke blive.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Per F Andersen

Dato : 06-08-04 22:14

Thomas G. Madsen wrote:
> Prøv at køre guiden 'Microsoft Office 2003-guiden Gem mine
> indstillinger'.

2 ?

1. Måske har jeg ikke udtrykt mig nøjagtigt nok, men det er altså
e-mailkonti med pw osv. jeg mener.
2. Hvis denne guide kan kalre det, hvor er den så?

mvh per

--------------------------
http://javist.smartlog.dk - min weblog

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-08-04 22:47

Per F Andersen skrev:

> 2 ?

2 hvad?

> 1. Måske har jeg ikke udtrykt mig nøjagtigt nok, men det er altså
> e-mailkonti med pw osv. jeg mener.

Det er netop også det, guiden tager backup af. Den gemmer alle ens
indstillinger i Outlook lige fra specielle visninger til mail-konti.

> 2. Hvis denne guide kan kalre det, hvor er den så?

Hos mig ligger den i Start > Programs > Microsoft Office > Microsoft
Office-værktøjer og hedder så altså 'Microsoft Office 2003-guiden Gem
mine indstillinger'.

--
Hilsen
Madsen