Kan ikke længere gå på netbank
Fra : René Rattenborg \(30~

Dato : 06-08-04 20:51

Hejsa
Har i de sidste 2 dage ikke kunne gå på netbank, når jeg klikkerv på linket
til min bank ser jeg min netbanks side i et halvt sekundt, derefter står
markøren tilbage og blinker lige der hvor jeg pleger at taste mit
nøglekortsnummer ind.
var også lige inde på www.Qsounds.dk hjemmeside hvor jeg heller ikke kunne
komme ind og læse
hvad er der galt er det noget med opsætningen eller er det noget med Norton
Firewwall/virus scan at gøre????
Håber nogen kan hjælpe
Hilsen René

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-08-04 20:56

René Rattenborg (3000) wrote:
> [...]
> til min bank ser jeg min netbanks side i et halvt sekundt, derefter står
> markøren tilbage og blinker lige der hvor jeg pleger at taste mit

Prøv at spørge i gruppen der hedder dk.internet.software.browser
Eller dk.internet.et-eller-andet

Det er vel hverken vedrørende mail eller nyhedsgruppe.?

Oversigt over hvilke danske grupper du kan vælge kan findes via
www.usenet.dk

Mvh. Jørgen