outlook 2003 tips søges...
Fra : Not-my-mail@do-not-u~

Dato : 04-08-04 10:47

Hej.

I en tidligere version af Outlook kunne jeg få programmet til at fuldfører
en sætning. F.eks. hvis jeg ville skrive "Tak for deres henvendelse" så
kunne jeg nøjes med at skrive "tak" og så ville Outlook selv foreslå at
fuldfører min sætning. Dette sparede mig for meget tid.
Er der en der kan fortælle mig hvad denne funktion hedder og hvorledes jeg
aktiver den i 2003 versionen.

Jeg har været Google igennem og syntes ikke jeg kan finde svaret der.

Mvh.

Morten

Fra : csm

Dato : 04-08-04 12:17