E-Mail
webnoob 5265
evolution -> outlook XP
Fra : John Højsholt

Dato : 29-07-04 11:27

Kan det ikke lade sig gøre at importere/synkronisere mails modtaget i
evolution med Outlook XP?

Omvendt kan det lade sig gøre med outport, men af og til har jeg også
brug for at kunne synkronisere evolution med outlook XP.

Har efterhånden googlet i flere dage unde held. Måske søger jeg på det
forkerte.

Håber I kan hjælpe.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 29-07-04 22:36

John Højsholt skrev:

> Har efterhånden googlet i flere dage unde held. Måske søger
> jeg på det forkerte.

Måske er du den eneste bruger med ønsket?

Det er ikke usædvanligt at bede brugere på alternative platforme
om selv at kode de funktioner de ønsker at have.
--
Ah, the beauty of OSS. Hundreds of volunteers worldwide volun-
teering their time inventing and implementing new, exciting ways

Fra : Christian Joergensen

Dato : 30-07-04 13:59

On Thu, 29 Jul 2004 12:26:31 +0200, John Højsholt wrote:

> [...]
>
> Omvendt kan det lade sig gøre med outport, men af og til har jeg også
> brug for at kunne synkronisere evolution med outlook XP.

Ville det ikke løse dit problem at bruge IMAP?

--
Christian Jørgensen
http://www.razor.dk

Få kontrol over dine nyhedsbreve: <http://www.ebrev.info>