E-Mail
webnoob 5265
Xnews-problem
Fra : G.B.

Dato : 29-07-04 01:19

Hvordan filtrerer man mails fra efter IP-adresse i Xnews? Nogen som har en
løsning?

Problemet er en troll, som for hver eneste mail skifter alias efter formlen
"Slet(her følger fire alfanumeriske tegn)".

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Dino

Dato : 29-07-04 20:26

Den 29-7 2004 skrev G.B. i dk.edb.internet.software.mail+news:

> [...]
>
> Problemet er en troll, som for hver eneste mail skifter alias efter
> formlen "Slet(her følger fire alfanumeriske tegn)".

Hvis serveren du henter fra understøtter XHDR, så tilføjOpret et filter i
Score.ini (Special -> Edit Score File). Noget lignende:

[^dk\.test$]
Score:: -9999

--
Dino

Verdens største samling af danske
script og moduler til Hamsteren
<http://starcruiser.dk/hamstersiden/>

Fra : G.B.

Dato : 01-08-04 23:37

Dino <no.email.replies@excite.com> skrev i meddelelsen

> [^dk\.test$]
> Score:: -9999

Jeg fik en anden løsning fra en Xnews-troldmand:

[^dk\.politik$]
Score:: -9999 %Trolling... "Peter Bang"
From: peterbang@|privat\.dk>
Score: -9000

- and it works like a breeze!

Fra : Kate

Dato : 02-08-04 13:59

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in

> Jeg fik en anden løsning fra en Xnews-troldmand:

> [...]

Fjerner den så posting fra den ene person, eller kan man med en sådan
streng også slippe for tråde som fjolset man "killer", genererer?

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Dino

Dato : 02-08-04 15:52

From: peterbang@|privat\.dk>

fjerner posting fra personen "Peter Bang", og

Score: -9000

fjerner svar til personen "Peter Bang" og mange andre, der også har
strengen "@dtext.news.tele.dk" i MID.

Fra : Dino

Dato : 02-08-04 15:52

Den 2-8 2004 skrev G.B. i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Dino <no.email.replies@excite.com> skrev i meddelelsen

> Jeg fik en anden løsning fra en Xnews-troldmand:

> [...]

Jow, hvis du ikke ønsker at se svarene til alle de andre, der også har

Fra : G.B.

Dato : 04-08-04 00:12

> Jow, hvis du ikke ønsker at se svarene til alle de andre, der også har
> strengen "@dtext.news.tele.dk" i MID...

Her er det svar jeg fik:

Subject: Re: Xnews: Filter problem
From: Tech Zero <aug-fuspam@dragonfur.ca>
Newsgroups: news.software.readers

The voice of "Guy" drifted in on the cyber-winds,
from the sea of virtual chaos...

> G.B. wrote:
<snip>
> [^dk\.politik\.indvandring$]
> Score:: -10000
> From: Peter Bang <peterbang@\w*privat\.dk>

I was bored... So I went to double check and came up with the
following *Thunder Plunk* mod for "G.B.":

[^dk\.politik\.indvandring$]
Score:: -9999 %Trolling... "Peter Bang"
From: peterbang@|privat\.dk>
Score: -9000

That catches all of them, and since he's the only one who uses that
server and email domain, within the last 90 days, it's a pretty safe
entry to use for the group.