Exchange 5.5 - møde booking - kan ikke se ~
Fra : Carsten Overgaard

Dato : 26-07-04 08:52

Er det en fast indstilling med max 1-2 måneder forud eller er det noget man
kan stille på?

Carsten Overgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-04 10:09

Carsten Overgaard skrev:

[i emnet]
> Exchange 5.5 - møde booking - kan ikke se andres kalender efter
> 1.sep.

Det tror jeg godt du kan. På mit system (Outlook 2000 mod Exchange
5.5) kan jeg gøre som følger:

Ny mødeindkaldelse (Skift-Ctrl-Q)
Deltagernes tidsplaner
Træk skyderen i scrollbaren helt til højre (sidste dato er nu 9.
september)
Klik på højrepilen i scrollbaren (der hoppes nogle dage frem, og
scrollbaren går et stykke til venstre).
Klik om nødvendigt flere gange på det lille tomme stykke mellem
skyderen og højrepilen i scrollbaren.

Jeg kan komme minimum et år frem - grænsen ligger formentlig noget
længere fremme.

NB: Man kan også starte med at vælge datoen for mødet (evt. en
cirkadato) på første faneblad i mødeindkaldelsen. Her er det
væsentligt hurtigere at bladre fremad (1 måned ad gangen). På denne
måde har jeg netop valgt en aftaledato i august 2014 uden
problemer. Når man skifter til "Deltagernes tidsplaner" er datoen
på oversigtsskemaet naturligvis den samme som den man har valgt på
forsiden.

NB2: Det er en god ide at skrive hele spørgsmålet i brødteksten -
det gør det lettere at læse og lettere at citere.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 26-07-04 12:35

Du har ret.

Jeg prøver lige lidt mere specificeret.

Jeg vil booke et møde sidst i september.

Jeg går ind i fanebladet med "Deltagernes oplysninger" og vil inviterer
andre, men efter d. 1. september er det kun mine egne møder jeg kan se i
bjælkerne. De andres kalender er markeret med "Ingen tilgængelige
oplysninger".

D. 31 august kan jeg godt de møderne for andre personer.

Så selve bookingen er OK. Jeg kan bare ikke kontrollere på forhånd om der
måtte være et møde som jeg booker ovenpå.

Så spørgsmålet er: Kan man stille Exchange 5.5, som man kan se andres
aftaler længere ud i fremtiden?

Carsten Overgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-07-04 13:08

Carsten Overgaard skrev:

> [...]
> egne møder jeg kan se i bjælkerne. De andres kalender er
> markeret med "Ingen tilgængelige oplysninger".

Ah ja, nu kan jeg se hvad du mener.

Jeg ved desværre ikke om den opførsel er til at ændre. Jeg vil
foreslå dig at prøve i gruppen dk.edb.system.ms-windows.server -
jeg vil tro at der er flere Exchange-eksperter der end her.

NB: Læs gerne min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen