Agent laver dobbelt "Re:"
Fra : Carl Drud

Dato : 25-07-04 11:03

I gruppen dk.edb.internet.udbydere.xdsl er jeg to gange stødt ind i, at
svar fra Agent brugere indsætter et ekstra Re:

Det drejer som om flg. indlæg fra tråden "Cybercity har ELENDIG
kundeservice":

Oprindelig indlæg:

svar på ovenstående:

Oprindelig indlæg:

Svar på ovenstående:

Er det en Agent bug, eller er det noget andet der ligger bag?

Carl

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 25-07-04 12:38

Således skrev Carl Drud den Sun, 25 Jul 2004 12:02:59 +0200:

>Er det en Agent bug, eller er det noget andet der ligger bag?

Typisk en fejlopsætning, det kan skyldes at vedkommende har fået
skrevet re: i Agents liste over prefixes(1), hvor det rettelig skal
være re , uden kolon.

(1) Kan findes under "General preferences->Message List" eller noget i
den retning.

Knud
--
Np: Triton - Slow Motion

Fra : -{ Rene Brehmer }-

Dato : 21-08-04 17:11

Documented research indicates that on Sun, 25 Jul 2004 13:38:27 +0200, Knud
Winckelmann wrote:

> [...]
>være re , uden kolon.
>
>(1) Kan findes under "General preferences->Message List" eller noget i

General Preferences -> Display -> Message List Pane

Ihvertfald i Agent 2.0
--
Rene Brehmer
aka Metalbunny

If your life was a dream, would you wake up from a nightmare, dripping of sweat, hoping it was over? Or would you wake up happy and pleased, ready to take on the day with a smile?

http://metalbunny.net/
References, tools, and other useful stuff...
Check out the new Metalbunny forums at http://forums.metalbunny.net/

Fra : Carl Drud

Dato : 25-07-04 15:36

Knud Winckelmann wrote:

> Typisk en fejlopsætning, det kan skyldes at vedkommende har fået
> skrevet re: i Agents liste over prefixes(1), hvor det rettelig skal
> være re , uden kolon.

Aha, det kunne tyde på det nok er der det er galt. Jeg har ikke set det
ske før ved Agent brugere.

Carl