Asus v3800 AGP 32mb problem.
Fra : Zlove

Dato : 06-05-01 20:48

Hej

Jeg har sat overnævnte grafikkort i min "gamle" puter, men det vil ikke
rigtig du'.
Har prøvet med både Win 98 og ME, samme problem opstår, når alt er
installeret og den nyeste driver (eller en af de gamle) til grafikkortet er
installeret får jeg en sort skærm efter genstart, det hele ser fint ud lige
indtil at selve windows skal komme frem, så bliver skærmen sort.......

Bundkort Matsonic MS6062S Socket 7 100Mhz
CPU AMD K6 2 350 Mhz
Grafikkort Asus V3800 AGP 32MB M/TV OUT
128 MB RAM, 4o x cd rom..........

Nogen der kar hjælpe med en løsning ?

VH, Zlove

Fra : Mogens

Dato : 07-05-01 00:02

On Sun, 6 May 2001 21:48:02 +0200, "Zlove" <Zlove@noooooothere.dk>
wrote:

> [...]
>indtil at selve windows skal komme frem, så bliver skærmen sort.......

Havde samme problem med mit Asus V3400

Sørg for at smide de gamle drivere ud ordenligt, dvs skift
til windows standard driver for PCI-VGA kort først og derefter
til den rigtige driver. Der ver flere driver versioner som gav
sort skærm med mit V3400 kort. Den bedste jeg har kørt med
er nok 2.17

Mvh Mogens