Andet multimedie
Søges simpelt gif animationsprg.
Fra : usenet

Dato : 08-07-04 10:19

Min datter på 12 år vil gerne kunne lave små gif animationer med f.eks
hendes navn, hvor animationen/bogstaverne f.eks glimter.
Jeg kunne godt lave det i photoshop, men søger et simpelt prg. som et barn
kan bruge.

Nogen ideér.

Mvh
Dan

---

Fra : Jane

Dato : 08-07-04 15:56

usenet skrev i <news:40ed117a$0$23879$14726298@news.sunsite.dk>:

> Nogen ideér.

Jeg vil tro med lidt øvelse at din datter er klogere end
du tror. Men alternativt kunne hun måske tegne de
forskellige billeder i animationen og så sætte dem
sammen til en gif med eksempelvis "Microsoft Gif Animator"
(freeware) hvis hun syntes det ser nemmere ud?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : usenet

Dato : 08-07-04 16:28

Ja hun er jo et lille geni, lige som sin far.
Jeg har faktisk prøvet og hente en der hed gif animator pro, men den var
lidt for indviklet.
Ok vi prøver MS Gif animator.

Takker
Dan