Andet multimedie
bentjuul 3670
Mere printer
Fra : Mythos

Dato : 07-07-04 14:17

Hej i gruppen

Er der nogen der har links til hvor man kan se hvad og hvor meget en printer
spytter ud på papiret ?
Canon har været flinke til at fortælle om deres printere, men HP vil INTET
fortælle om deres.
Så hvis nogen kender til sider med oplysninger der går ud over producentens
egne oplysninger, vil jeg tage i mod links med kyshånd.

Kim Larsen

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 07-07-04 15:52

On Wed, 7 Jul 2004 15:17:24 +0200, "Mythos" <mythoss_43@hotmail.com>
wrote:

>Hej i gruppen
>
>Er der nogen der har links til hvor man kan se hvad og hvor meget en printer
>spytter ud på papiret ?

Hvad mener du - blækforbrug pr. side eller hvad?

>Canon har været flinke til at fortælle om deres printere, men HP vil INTET
>fortælle om deres.

Hvis det drejer sig om blækforbrug, så fremgår det da klart af HPs
site.

KS

Fra : fam. Ager

Dato : 07-07-04 17:27

> Hvad mener du - blækforbrug pr. side eller hvad?

tror at der menes dråbestørrelsen, f.eks canons i9550 har en dråbestørrelse
på 2 pl.
dette fremgår ikke på hp´side

torben

Fra : Mythos

Dato : 08-07-04 16:44

<kelds99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
INTET

> Hvis det drejer sig om blækforbrug, så fremgår det da klart af HPs

HP vil som tidligere skrevet IKKE fortælle den slags, men hvis du har et
link der viser det, så vil jeg da med glæde lade mig omvende

Kim Larsen