Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign 2.0.1: InDesign genkender en hjem~
Fra : - cjt

Dato : 05-07-04 23:59

InDesign genkender en hjemmesideadresse i min tekst og laver det til
hyperlink:
Det skal den helst ikke!

Hvordan slår jeg denne "funktion" fra ???

Carsten

Fra : Villy Erichsen

Dato : 06-07-04 06:35

In article <40e9dd21$0$293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, - cjt
<cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> wrote:

> InDesign genkender en hjemmesideadresse i min tekst og laver det til
> hyperlink:
> Det skal den helst ikke!
>
> Hvordan slår jeg denne "funktion" fra ???

Det må være en tekst du har indsat fra et andet program - slå
funktionen fra der.
Eller hav "Hyperlinkspaletten" fremme - vælg alle hyperlinks og slet
dem (skraldespanden i nederste højre hjørne)

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Carsten

Dato : 08-07-04 16:15

Hej!

Det er rigtigt... hentet fra Word!

> Eller hav "Hyperlinkspaletten" fremme - vælg alle hyperlinks og slet
> dem (skraldespanden i nederste højre hjørne)

Selvfølgelig! Havde slet ikke tænkt på at der er en "Hyperlinkpalet"

Tak for hjælpen!

Carsten