Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan opretter man en genvejstast?
Fra : - cjt

Dato : 05-07-04 08:31

Hej!

Jeg indsætter tit sideskift med genvejen
Ctrl+numlock+Enter
Dog er det en lidt besværlig genvje da det kun er den Enter helt til højre
som virker....
Derfor vil jeg gerne oprette min egen genvejs-tast... (ligesom en makro i
Word)

jeg kiggede i Hjælp ... men kunne ikke lige se hvordan?

Kan nogen hjælpe mig ?

Carsten

Fra : Anders Lund

Dato : 05-07-04 11:03

- cjt wrote:

> Kan nogen hjælpe mig ?

Du kan starte med at hjælpe os ... hvilket program snakker du om?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : - cjt

Dato : 05-07-04 23:55

InDesign 2.01. ... sorry!

Fra : Villy Erichsen

Dato : 06-07-04 06:36

In article <40e903c6$0$229$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, - cjt
<cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Word)
>
> jeg kiggede i Hjælp ... men kunne ikke lige se hvordan?

Tastaturgenveje oprettes/ændres i redigermenuen (edit) -
tastaturgenveje (shortcuts)

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen