Andet multimedie
bentjuul 3670
Oversigt over genvejstaster i Photoshop 7
Fra : taxviper

Dato : 30-06-04 13:56

Hej allesammen,

jeg er lige begyndt at arbejde med PhotoShop 7 (DK version) og kunne
egentlig godt tænke mig en oversigt over alle genvejene i programmet -
evt. udskriftsvenlig ville være lækkert.

Er der nogen der kender en sådan oversigt?

Mvh

Michael

Fra : RoJo

Dato : 30-06-04 15:38

"taxviper" <taxviper@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> evt. udskriftsvenlig ville være lækkert.
>
> Er der nogen der kender en sådan oversigt?

Der ligger skam en oversigt inde i "hjælp" menuen - men mener at den er
opdelt

Hvis du kan bruge det på engelsk, så har jeg lavet en fil til dig
som du kan hente på www.etrix.dk/psshortcuts.pdf
Her er de fleste vidst med.

Mvh
RoJo

Fra : Zafar

Dato : 30-06-04 16:00

> [...]
> evt. udskriftsvenlig ville være lækkert.
>
> Er der nogen der kender en sådan oversigt?

Denne her er ret lækker:
http://www.digitalretouch.org/download/hotkeys/Photoshop7HotKeys.pdf

--

- Zafar Iqbal