Andet multimedie
bentjuul 3670
pæn beskæring
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 28-06-04 15:47

Jeg står og skal bruge et billede af en vinflaske og har der for taget et
billede af en, men jeg er desværre ikke så god i photoshop endnu, så jeg
kunne godt bruge noget hjælp til at gøre min vinflaske pæn.

Jeg har lagt et orginal billede og en psd fil her:
www.rtk-design.dk/rod/1.jpg og www.rtk-design.dk/rod/1.psd

Jeg skal have flasken til at ligne den som er her på denne side, blot uden
teksterne på :D
www.vinperlen.dk

1. Hvordan fjerne jeg de grumsede kanter rundt om flasken?
2. Hvordan giver jeg flasken en skinendes effekt, lige som den flaske på
vinperlen.dk
3. Hvordan laver men sådan et vandmærke i toppen af flaske halsen, med lidt
tekst, lige som på vinperlen.dk

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-06-04 16:12

Rune Thougaard Kristensen wrote:
> [...]
> taget et billede af en, men jeg er desværre ikke så god i photoshop
> endnu, så jeg kunne godt bruge noget hjælp til at gøre min vinflaske

www.hjemmesideskolen.dk/temp/bottle.jpg

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Rune Thougaard Krist~