Andet multimedie
bentjuul 3670
InDesign understøtter ikke OLE-objekter
Fra : - cjt

Dato : 25-06-04 17:06

I min InDesign bog står der:
InDesign understøtter ikke OLE-objekter.... hvad mener man egentlig med det!

Hvad er OLE-objekter ?

Carsten

Fra : Morten Lind

Dato : 25-06-04 22:14

- cjt <cjtcjtcjt(fjern_det_hele_i_parantesen)@hotmail.com> wrote:

> I min InDesign bog står der:
> InDesign understøtter ikke OLE-objekter.... hvad mener man egentlig med det!
>
> Hvad er OLE-objekter ?
>

> Carsten

det er noget MicroSoft-noget......???......vist nok i
Office....????......som har (haft?) noget med Quark at gøre.....?????

Husker desværre ikke så godt, men i Quark 4.01 var der noget OLE-noget,
som refererede til MS Office???
M.

Fra : Simon Justesen

Dato : 30-06-04 11:46

"Morten Lind" <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> [...]
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

OLE står for Object Linking and Embedding, en metode Microsoft udviklede så
forskellige programmer kunne udveksle/linke objekter med hinanden f.eks så
et Excel regneark indsat i Word kunne opdateres i begge programmer. OLE er
idag dog erstattet af DDE som jeg ikke kan huske hvad står for (Dynamic Data
Embedding?)

Simon