tidsbegrænsning
Fra : Torsten Menzel

Dato : 10-01-01 15:52

Hej

Jeg har lavet et lille program, som jeg vil udgive på nettet. Jeg vil derfor
gerne lave en tidsbegrænsning på programmet.
Der skal på en splash screen stå hvor lang tid der er tilbage før
prøveperioden er slut. Programmet skal kunne starte efter prøve perioden,
men alle funktioner skal være disabled. Under registrer skal man så kunne
indtaste sit navn og en key som så passer sammen...Hvordan??

Fra : Thomas P

Dato : 10-01-01 16:34

Ikke for noget, men kunne du ikke prøve at dele spørgsmålene op eller spørge
om specifikke ting: Hvis du fx godt ved hvordan man laver sin splash-screen
er det jo lidt fjollet at få folk til at svare på det. Så kunne man jo fx
spørge om hvordan man tjekker om en registreringsnøgle passer sammen med
navnet og et spørgsmål om hvordan man laver sådan noget med prøveperiode og
sådan - bare et forslag :)

--
- Thomas [blomme@post.com] [http://www.FlowCode.f2s.com]

Torsten Menzel <tbm@menzel.dk> skrev i en