Andet multimedie
bentjuul 3670
jeg mangler et billede
Fra : tito

Dato : 22-06-04 14:39

Hej, jeg er ikke sikker på om det er den rigtig gruppe, men jeg mangler et
billede.
Billedet er et:
sort/hvid
det forestiller 11 mænd der sidder på en stor jern drager langt over byen.

er der nogle der har det på pc, og kan sende det til mig.
send gerne til tino@jadetermig.dk

Fra : Ricko.

Dato : 22-06-04 15:18

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-06-04 15:20

<http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ricko.

Dato : 22-06-04 15:25

> <http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg>
>
> --
> Hilsen
> Madsen
helt fint , jeg kunne ikke få mit billede ind i pc da det fylder 118+89 cm
så jeg måtte nøjes med et hurtigt skud af det

Fra : tito

Dato : 22-06-04 18:34

> <http://www.netdays.hu/cards/postcards/us-01-lunchtime.jpg>
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Kanon, det var lige præsis det jeg ønskede, og takker for det hurtige svar.
Tito