Andet multimedie
bentjuul 3670
Igang med Adobe Illustrator CS... hvor!
Fra : Magnus

Dato : 18-06-04 16:26

Jeg har installeret nævnte program som jeg skal lave nogle logoer med det.

Men jeg kender Photoshop CS men er hel på bar bund når det gælder
Illustrator CS så er der nogle der kan anbefale nogle websites med lidt
begynder tip på dansk eller engelsk til at komme lidt igang på....?

/Magnus

Fra : Mythos

Dato : 18-06-04 16:57

"Magnus" <arnason(fjern)@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Illustrator CS så er der nogle der kan anbefale nogle websites med lidt
> begynder tip på dansk eller engelsk til at komme lidt igang på....?

Nu kender jeg ikke selv til det nye program, men det skulle da undre mig om
ikke der var et par tips i manualen der følger med, eller tager jeg fejl ??

Kim Larsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-06-04 17:34

"Mythos" <mythoss_43@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu kender jeg ikke selv til det nye program, men det skulle da undre mig
om
> ikke der var et par tips i manualen der følger med, eller tager jeg fejl
??

Den kan man ikke regne med mere - min CS pakke fulgte der ingen manualer med
til. Der ligger en hjælpefunktion i programmet, og så kan du ellers klare
dig selv. Om det så er fordi det er en opgradering ved jeg ikke.

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Mythos

Dato : 18-06-04 23:15

> [...]
> til. Der ligger en hjælpefunktion i programmet, og så kan du ellers klare
> dig selv. Om det så er fordi det er en opgradering ved jeg ikke.

Ok, det anede jeg ikke, men så blev jeg det klogere i dag

Kim Larsen

Fra : hcma

Dato : 18-06-04 18:25

> [...]
> Illustrator CS så er der nogle der kan anbefale nogle websites med lidt
> begynder tip på dansk eller engelsk til at komme lidt igang på....?

Jeg ville gå op på biblioteket og se hvad de har. Så vidt jeg husker har de
meget, og det de ikke har, kan de skaffe.
m v h
hc

Fra : ha

Dato : 18-06-04 18:58

Magnus wrote:
> Illustrator CS så er der nogle der kan anbefale nogle websites med
> lidt begynder tip på dansk eller engelsk til at komme lidt igang
> på....?

www.google.com er din ven.
Prøv at søge på f.eks. tutorials adobe illustrator cs
/ha

Fra : kjaer

Dato : 19-06-04 21:49

"ha" <min-news-mail@sol.dk> skrev i en meddelelse

> www.google.com er din ven.
> Prøv at søge på f.eks. tutorials adobe illustrator cs
> /ha

Så får han 29000 tossede hit, google er blevet for stor til den slags.

Fra : Kurt Lund

Dato : 20-06-04 10:50

kjaer skrev:

> Så får han 29000 tossede hit, google er blevet for stor til den
> slags.

En ordentlig søgning giver altid gode resultater.

Søg således: "adobe illustrator cs tutorials" (husk anførselstegnene).

Det giver 22 resultater, hvor flere ser interessante ud.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.