Salg af netbutik
Fra : S?ren Kilde

Dato : 10-08-04 21:28

Hej,

Er der nogle som har erfaring med salg af deres netbutik ?

Jeg står og gerne vil af med min, da der desværre kun er 24 timer i et døgn.

Nogle gode ideer til steder at sætte den til salg ?

mvh
Søren

Fra : banko

Dato : 11-08-04 11:39

Hvilken branche ?
måske interesseret.
mvh. Ove
-----------------------------

Fra : S?ren Kilde

Dato : 11-08-04 19:22

Butikken sælger slips og omsætter pt. for ca. 160.000 ex. moms pr. år.
God kundedatabase, butiksløsning medfølger. pt. tager vi mod Dankort/Visa og
Mastercard.
Ny køber tilbydes ca. 100 nye designs hver måned.

mvh
Søren

Fra : Wonderbaum

Dato : 13-08-04 05:48

"S?ren Kilde" <kilde@lite.dk> wrote in message
> [...]
og
> Mastercard.
> Ny køber tilbydes ca. 100 nye designs hver måned.

Hej Søren,

Når du siger "tilbydes" er det så frivilligt at anskaffe sig dem eller er
der faste leverancer?
Kan man forresten selv bestemme hvilke af de 100 designs man ønsker og
hvilke man ikke ønsker?

/Wonderbaum

Fra : S?ren Kilde

Dato : 13-08-04 13:39

Det er op til køber selv at bestemme hvor meget, hvor tit og hvad køber
ønsker at sælge i butikken.

Flere oplysninger: 51 21 21 33.

Fra : Palle Svendsen

Dato : 11-08-04 13:24

"S?ren Kilde" <kilde@lite.dk> skrev

> Er der nogle som har erfaring med salg af deres netbutik ?

Hvis den giver et godt overskud ja.

> Nogle gode ideer til steder at sætte den til salg ?

Det er set før på qxl.dk der sælges meget sjovt under internet og IT.

Mvh.
Palle Svendsen

Fra : Hans

Dato : 14-08-04 08:22