Anonymitet på nettet
Fra : Larz

Dato : 06-05-01 20:15

Er der nogen der har maskiner med en hurtig linie og interesserer sig for
anonymitet på nettet?

http://www.research.att.com/projects/crowds/

AT&T har et projekt der hedder Crowds, det er en slags proxy som gør
en anonym mens man surfer. Jeg har prøvet at sætte en op, og det er
ganske nemt! Problemet er bare at den crowd der findes er i USA.
Jeg tænkte på om der var nogen der var med på at starte en dansk
Crowd? Kun for servere i Danmark?
Til at starte med skal vi bruge nogle servere med en god forbindelse.
Vi skal bruge en der er med på ideen og er villig til at være hovedserver
i systemet, en såkaldt "blender"

Jeg har oprettet en Yahoo gruppe som I kan melde jer ind i, på adressen:

Håber der er nogen der er med :)

Lars
--Hvis du vil maile mig, så husk at der ikke er virkelighed i min mail!---
--Uofficiel SOHO 77 FAQ - http://coder.dk/sohofaq.php --