Vesterhavet
Fra : Stefan, Honda Driver

Dato : 10-08-04 16:23

Jo det har været østen vind i nogle dag, men er der nogle der har været der
ud, for så ville det jo være rart at vide om sigten nu også er blevet god
inden den lange tur der ud ?

--

Med V Hilsen
Stefan Sørensen

Fra : KC

Dato : 10-08-04 19:29

Hej Steffan...

Vi dykkede på vrag ved Thorsminde i lørdags. De kystnære havde ca. 8 meter
sigt lidt længere ude (17 meters dybde) var sigten ca. 4 meter.

Jeg har lagt nogle billeder ind på min side. Billederne fra Ophelia og
Edmund Hugo Stinnes er fra i lørdags.

KC

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental
(man køber og sælger da brugt dykkerudstyr
under rubrik 314 på www.gulgratis.dk)

Fra : Stefan, Honda Driver

Dato : 10-08-04 20:04

Jo det er sku meget god, men jeg kan altså ikke finde rundt på siden, kan du
så ikke lige sende linket til de fotos ! 1.000.000 tak

"Jeg sender lige et knuz med" ! §:()

Fra : KC

Dato : 10-08-04 20:44

http://kcdk.com/vesterhavet.htm