TV-kort - tuner.
Fra : jma

Dato : 10-08-04 14:56

Hvad skal man vælge når gerne vil have mulighed for at kunne se tv på sin
computerskærm (nr.2) ?
Jeg mener at man kan købe et decideret tv kort med tuner - i det forestiller
jeg mig så at man sætter antennekablet.
Men jeg vil også gerne have mulighed for at lægge video signalet over til
pc'en.

Findes der kort som klarer begge dele? Og hvilket prisniveau skal man regne
med?

Dvs. jeg ønsker et grafikkort som har indbygget tv-tuner, tv-in og tv-out.
Hvis det ellers er til en konkurrence dygtig pris.

Nogen som har gode forslag og evt. links til beskrivelser af ovennævnte.
På forhånd mange tak,

Hilsen jma

Fra : Mads

Dato : 10-08-04 15:28

On Tue, 10 Aug 2004 15:55:36 +0200, "jma"
<jpillow1@ERSTATHOT_mail.com> wrote:

> [...]
>pc'en.
>
>Findes der kort som klarer begge dele? Og hvilket prisniveau skal man regne

De fleste TV tuner kort har både antenne indgang, Video in og SVHS in,
så du kan sagtens sætte flere kilder til samme kort.

Prisen ligger fra små 400,- og opefter. Selv klarer jeg mig fint med
et Medion kort til 400 og det har både stereo, fjernbetjening og
indbygget radio.

Om du så kan få TV billedet vist på din skærm nr 2 ved jeg ikke.
Det kommer an på dit grafikkort.

mvh Mads

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-08-04 15:41

On Tue, 10 Aug 2004 16:27:41 +0200, Mads wrote:

> De fleste TV tuner kort har både antenne indgang, Video in og SVHS in,
> så du kan sagtens sætte flere kilder til samme kort.
>
> Prisen ligger fra små 400,-
nej fra kun ca 260 kr og opefter

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Mads

Dato : 10-08-04 16:31

On Tue, 10 Aug 2004 16:40:38 +0200, Anders Pedersen
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>nej fra kun ca 260 kr og opefter

OK, så er prisen dalet siden jeg tjekkede sidst. Sorry.

mvh Mads

Fra : jma

Dato : 11-08-04 20:54

"Mads" <Madsen@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> OK, så er prisen dalet siden jeg tjekkede sidst. Sorry.
>
> mvh Mads

Takker for svarene