Vildmarkstur
Fra : Flyvholm

Dato : 09-08-04 20:38

Vi er 2 personer, der skal på "vildmarkstur" i Nordamerika. Vi forestiller
os enten, Montana, Alaska eller British Columbia i Canada. Er der en, der
har nogle kontakter m.m. et af de pågældende steder?

M.v.h.
Torben

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 09-08-04 21:05

"Flyvholm" <lidaflyvholm@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er 2 personer, der skal på "vildmarkstur" i Nordamerika. Vi forestiller
> os enten, Montana, Alaska eller British Columbia i Canada. Er der en, der
> har nogle kontakter m.m. et af de pågældende steder?

Her er fire kontakter i Montana som er i forbindelse med hinanden. De er som
regel tændte og sætter ikke deres lys under en slæppe, men hvis de endelig
er nedtrykte eller føler at de står i skyggen for hinanden er der som regel
lys forude hvis man ved hvilke knapper man skal trykke på, og dette siger
jeg ikke for at være en lyseslukker, men fordi jeg ser lyst på fremtiden.

http://www.cenlog.com/caldwell/switch1.jpg

Fra : TF

Dato : 10-08-04 09:40

MORSOMT !!!!!

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-08-04 11:54

"Bo Kaspersen" <noemail@in.valid> wrote in message

> [...]
> hinanden er der som regel lys forude hvis man ved hvilke knapper man
> skal trykke på, og dette siger jeg ikke for at være en lyseslukker,

LOL

I'm gonna find me a horse
Just about this big,
An' ride him all along the border line
With a Pair of heavy-duty
Zircon-encrusted tweezers in my hand
Every other wrangler would say
I was mighty grand

(Frank Zappa: Montana) ...når vi nu /er/ i det useriøse hjørne!

vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-08-04 11:56

"Flyvholm" <lidaflyvholm@privat.dk> wrote in message
> [...]
> forestiller os enten, Montana, Alaska eller British Columbia i
> Canada. Er der en, der har nogle kontakter m.m. et af de pågældende

Prøv evt. rec.outdoors.national-parks - der er en masse forvrøvlede
kødhoveder, der vil diskutere politik - men som regel får man også et svar
fra nogle 'normale' vildmarkscampister.

vh

Fra : Tina Christiansen

Dato : 12-08-04 20:56

Hej!

Nu ved jeg ikke lige om Canadian Wilderness trips arrangere i denne del, men
de kan anbefales hvis man ønsker en pakke!

Se www.canadianwildernestrips.com

Hvis du ikke ønsker en pakke rejse, kan du måske få lidt inspirartion her.

God fornøjelse.

Mvh Tina