Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
connect3d x800 pro til xt næsten en succes~
Fra : danni plougmann

Dato : 08-08-04 20:30

jeg har prøvet at softmodde mit connect3d x800 pro vivo samsung1.6 med den
her guide.
http://kortlink.dk/freeservers/8vt
det lykkedes meget godt de sidste 4 pipelines blev åbnet med gigabyte bios
verssionen, og bagefter flashede jeg den til x800 xt.
med denne x800xt bios er kortet ikke stabilt det bliver for varmt.
jeg flashede så tilbage igen til min gamle connect3d pro bios, og
overraskende nok har jeg stadig de 16 pipelines.

burde mit kort ikke kunne køre som xt kort uden at blive ustabilt, jeg mener
jo at vivo kort egenligt er xt kort som bare er nedroslet i biosen.
måske skal jeg vel bare ha en connect 3d xt bios.

køleren på xt og pro versionen er den samme.

/danni plougmann

Fra : Thomas VJ

Dato : 08-08-04 23:15

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> verssionen, og bagefter flashede jeg den til x800 xt.
> med denne x800xt bios er kortet ikke stabilt det bliver for varmt.

Hvor varmt er det?

> [...]
> jo at vivo kort egenligt er xt kort som bare er nedroslet i biosen.
> måske skal jeg vel bare ha en connect 3d xt bios.

pro vivo kort er XT kort som på en eller anden måde dumpede til XT prøven.

mvh
Thomas

Fra : danni plougmann

Dato : 09-08-04 09:14

> Hvor varmt er det?

det bliver omkring de 70 til 76 grader ifølge overdrive i skærminstallinger.
jeg er er sikker på det er for varmt for jeg har flere gange oplevet at
spillene gåe ned med en eller anden ati kode fejl.

/danni plougmann

Fra : Thomas VJ

Dato : 09-08-04 09:46

> det bliver omkring de 70 til 76 grader ifølge overdrive i
skærminstallinger.
> jeg er er sikker på det er for varmt for jeg har flere gange oplevet at
> spillene gåe ned med en eller anden ati kode fejl.

Mit bliver 80 grader varmt når jeg presser det uden at det fejler.
Har du hentet ATITool?

mvh
Thomas