?: Summasummarum - moms / rubrik C
Fra : Per Krabbe

Dato : 08-08-04 17:41

Jeg er ved at afslutte moms for 1.halvår. Jeg har samhandel med EU som jeg
alm vis opgiver i rubrik C.

Det tal til rubrik C - synes jeg ikke at jeg kan se når jeg vælger - Liste
angivelse EU salg -

Har jeg glemt at klikke noget til da jeg oprettede mine 2 under konti (1700
og 1750) til EU salg - eller ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-04 20:11

On Sun, 8 Aug 2004 18:41:02 +0200, "Per Krabbe"
<must_be_changed_@scanboat.com> wrote:

> [...]
>angivelse EU salg -
>
>Har jeg glemt at klikke noget til da jeg oprettede mine 2 under konti (1700

Du skal lægge udenlandske kunder ind i en debitorgruppe hvor der er
anført "listeangivelse"

Når du så laver et bilag til udenlandske kunder, så vi der på
salgsbilaget automatisk fremkomme listeangivelser, i modsat fald skal
du selv huske at angive det på bilaget.

Listeangivelserne vil kunne udskrives i menuen
"Rapporter"/"Listeangivelser EU-salg..."

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 09-08-04 16:12

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i dk> skrev i en meddelelse > Du skal
> [...]
> du selv huske at angive det på bilaget.
>
> Listeangivelserne vil kunne udskrives i menuen
> "Rapporter"/"Listeangivelser EU-salg..."

Jeg har nu rette mine debitorgrupper til - men det er forsent - ikk ? Den
opdatere ikke "bagud" vel ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 17:00

On Mon, 9 Aug 2004 17:11:33 +0200, "Per Krabbe"
> [...]

>lægge udenlandske kunder ind i en debitorgruppe hvor der er

>Jeg har nu rette mine debitorgrupper til - men det er forsent - ikk ? Den

Så vidt jeg ved - ja. Den opdaterer ikke bagud. Du er nødt til at
sortere på kunderne og beregne det selv. Du kan evt. flytte alle
eu-kunder i en deb.grp og lægge saldi sammen, men husk sammelagte
saldi er for hele. Alternativt udskrive kontokort for hver enkelt
eu-kunde og lægge tallene sammen dér.

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 09-08-04 17:36

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i dk> skrev i en meddelelse > Så vidt jeg
> [...]
> eu-kunder i en deb.grp og lægge saldi sammen, men husk sammelagte
> saldi er for hele. Alternativt udskrive kontokort for hver enkelt

Jeg har allerede samle konti på eu kunder (opdelt i 2 da mine kunder har 2
forsk. profiler) - så jeg kan naturligvis tage tallet derfra - det var
bare.... Hvis nu !

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 21:35

On Mon, 9 Aug 2004 18:36:11 +0200, "Per Krabbe"
> [...]

>Jeg har allerede samle konti på eu kunder (opdelt i 2 da mine kunder har 2
>forsk. profiler) - så jeg kan naturligvis tage tallet derfra - det var

Ja, det skulle der ikke være problemer i, men husk det skal kun være
for perioden.