Vandtemperatur - Otto
Fra : Ruth Kjær

Dato : 08-08-04 17:31

Er der nogen af jer der ved, hvad temperaturen er på omkring 30 meter i
øjeblikket?

Eller er den bare omkring de 6 grader som den vist plejer?

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Henrik Manley

Dato : 08-08-04 17:58

> Eller er den bare omkring de 6 grader som den vist plejer?

Mon ikke den er kommet op på 8-10 grader. Ved det sikkert i morgen.

--
Henrik Manley
m@nley.dk, http://bends.dk

Fra : Ruth Kjær

Dato : 08-08-04 19:42

Vi skal først derned den 25. august, så jeg håber, at du når at komme derned
inden.

De bedste hilsner

Ruth

Fra : Max B. Petersen

Dato : 08-08-04 20:21

I lillebælt var den idag 17 grader :)

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 08-08-04 20:23

Har lige været på Martina i dag. Det er ved Kullen - altså nord for Otto.
Bundtemperaturen på 23,7 meter var 10,2° C. På selv nordsiden af Kullen var
den 9,6° C på 22,5 meter. Så stadig "skidekoldt" selv om
overfladetemperaturen er omkring 21° C!

Mvh.
Roland Lyngvig