Flybillet til New York i november - billig~
Fra : Anders [8000]

Dato : 07-08-04 16:05

Nogen som har erfaringer med dette? Synes det er svært at finde rundt i de
forskellige firmaer.

Og er der nogen som har ungsomsrabat?

Mvh. Anders

Fra : RejserNU.dk

Dato : 09-08-04 06:43

Hej Anders

Du kan prøve her

http://www.rejsernu.dk/flybillet.php

På Flybillet søger du blandt priser fra mere end 650 forskellige
flyselskaber

Hilsen
Lars
http://www.rejsernu.dk

Fra : Birgith Lund

Dato : 09-08-04 21:31

Du kan også prøve JYSKE REJSER, og JARSØ REJSER. jeg har rejst med Jarsø til
USA, og skal med Jyske her i september.