Køb af GPS i USA
Fra : B. Jensen

Dato : 07-08-04 14:32

Hej
Jeg rejser om kort tid til USA og tænkte på om der måske var en del at
spare på at købe evt. en IPAQ eller lign. med GPS således at jeg kan
navigere rundt i DK og Europa når jeg kommer hjem igen. Er der noget at
spare, hvad med software og kort over dk og Europa, og hvad/hvilken
mærke/model skal man evt. købe derovre. Evt. henvisning til prisguide i USA
ville være dejligt.
På forhånd tak

med venlig hilsen
Birger

Fra : Krumme

Dato : 07-08-04 15:35

prøv at tjekke www.rei.com det er et ret fedt sted at besøge

krumme

Fra : Bj|rn Christian T|rr~

Dato : 07-08-04 17:38

B. Jensen <bjensen@nospam.mail.tele.dk> wrote:
: Jeg rejser om kort tid til USA og tænkte på om der måske var en del at
: spare på at købe evt. en IPAQ eller lign. med GPS

Det må du da gjerne, det er uansett det samme utstyret du får kjøpt
både her og der. Men vær veldig oppmerksom på at til det beste utstyret
så følger det typisk med kart for Europa når du kjøper dingsen i
Europa, og kart for Nord-Amerika når du kjøper dingsen i USA. Hvis
du ønsker å bruke dingsen et annet sted enn der du kjøpte den så
må du også kjøpe kart til det, og gode kart er DYRE!

Så kanskje er det like smart å handle her hjemme...

Bjørn

Fra : mcholst1

Dato : 20-08-04 06:45

PDA'er er væsentlig billigere i USA, jeg har netop købt en IPAQ 4150 til
350 $ (2100kr.) i dk koster den mellem 3500 og 4000.
JEg fandt den på www.cnet.com, hvor der var nogle gode reviews og
prissammenligninger

http://www.kandu.dk/