Flybiletter DK-Sydney
Fra : Pierre Dragh

Dato : 07-08-04 11:27

En af mine venner vil rejse til Sydney næste år, hvem sælger billige
biletter, men med gode selskaber(SK,SQ,QF,BA)?
Pierre

Fra : Anders Jensen

Dato : 07-08-04 15:54

Det er ikke billigt at flyve til Sydney, desuden skal du normalt via London.
Men her er nogle pris eks. (desværre kun i pund men gang med en 10-12
stykker for cirka pris) desuden skal der lækkes cirka 500-1000 kroner til
(fra cph til London)

af de selskaber jeg har været med på denne rute er Virgin Atlantic et af de
bedste, desuden kan nævnes Singapore Airlines, BA og dem nedenfor

God Tur

flypriser fundet via: http://www.cheapflights.co.uk
LONDON to Depart: Fri 11 March 2005
SYDNEY Return: Fri 18 March 2005

Economy, Return Fares Recent Availability
Airline Adult Child Tax Seats / Last Checked

CHINA AIRLINES £ 660 £ 439 £ 110 Outbound: ? Not Checked
HEATHROW APT with 1 or more stops to
SYDNEY

Check Availability Inbound: ? Not Checked

AUSTRIAN AIRLINES £ 680 £ 452 £ 119 Outbound: ? Not
Checked
HEATHROW APT with 1 or more stops to
SYDNEY

Check Availability Inbound: ? Not Checked

CATHAY PACIFIC £ 700 £ 519 £ 85 Outbound: ? Not Checked
HEATHROW APT with 1 or more stops to
SYDNEY

Check Availability Inbound: ? Not Checked

VIRGIN ATLANTIC £ 700 £ 519 £ 74 Outbound: ? Not Checked

Fra : RH

Dato : 07-08-04 17:09

> En af mine venner vil rejse til Sydney næste år, hvem sælger billige
> biletter, men med gode selskaber(SK,SQ,QF,BA)?
> Pierre

Prøv Kilroy, Jysk Rejsebureau eller igennem Australsk/New
Zealands/Skandinavisk venskabsforening. De sælger som regel forholdsvise
billige flybilletter. Jeg har altid købt derigennem og har fløjet med
Quantas og British Airways, hvilket jeg klart kan anbefale.

/Sanne

Fra : Anette

Dato : 09-08-04 21:02

RH <robin@stofanet.dk> wrote:
> [...]