6800GT på lager
Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 12:09

Nogen der falder over subj. må meget gerne sige til . . .

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Mads

Dato : 06-08-04 16:48

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> Nogen der falder over subj. må meget gerne sige til . . .
>
> --
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nicolai

Hvis du har vil have 6800 GT så hurtigt som muligt, så
find forhandlerne på edbpriser og ring til dem og hør
hvornår de får nogle hjem og hør hvor mange der har
sat sig på dem de får hjem.

Mads

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 17:14

> Hvis du har vil have 6800 GT så hurtigt som muligt, så
> find forhandlerne på edbpriser og ring til dem og hør
> hvornår de får nogle hjem og hør hvor mange der har
> sat sig på dem de får hjem.

Synes bare det virker som en total omgang leveringssving...

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 06-08-04 18:23

> Synes bare det virker som en total omgang leveringssving...

Haha, jeg har idag fået en email om, at mit PNY Verto GeForce 6800GT er
afsendt. Så jeg forventer stærkt, at jeg modtager det omkring den 10/8!

Jeg bestilte det allerede d. 12/7.
Samtidig er mit eksemplar af Doom 3 på vej!
Det bliver for fedt!

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 18:26

> Haha, jeg har idag fået en email om, at mit PNY Verto GeForce 6800GT er
> afsendt. Så jeg forventer stærkt, at jeg modtager det omkring den 10/8!

Nu er jeg ikke PTY fan, men derfor kan jeg da alligevel ikke lade være med at tænke:
Hvis du nu havde skrevet hvorfra så kunne dit indlæg have været brugt til noget...

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 06-08-04 20:12

> [...]
at tænke:
> Hvis du nu havde skrevet hvorfra så kunne dit indlæg have været brugt til

http://www.databutikken.com/dk/

Men det er pt. ikke på lager (mangelvare).

Er det nu jeg, skal tilbyde dig en tudekiks?

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 21:50

Næ - vil ikke eje et pny - venter på asus går officielt med http://www.asus.com/products/vga/v9999gt/overview.htm

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 06-08-04 22:45

> Næ - vil ikke eje et pny - venter på asus går officielt med
http://www.asus.com/products/vga/v9999gt/overview.htm

1. Hvorfor ikke et PNY?
2. Hvorfor et Asus?

Fra : Nicolai

Dato : 06-08-04 22:59

> 1. Hvorfor ikke et PNY?
Rører det ikke med en ildtang.

> 2. Hvorfor et Asus?

En gang asus, altid asus.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-08-04 18:48

Feeling 102, acting 17 wrote:
> Haha, jeg har idag fået en email om, at mit PNY Verto GeForce 6800GT
> er afsendt. Så jeg forventer stærkt, at jeg modtager det omkring den
> 10/8!

Hvorfra? Hvorfra? Hvorfra?.........

Fra : Anders Lund

Dato : 06-08-04 19:15

Per Nielsen wrote:

> Hvorfra? Hvorfra? Hvorfra?.........

Hvis du ikke selv har læst det i:
<4113bf54$0$254$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Så var det databutikken.com

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 19:48

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der falder over subj. må meget gerne sige til . . .

Kan det virkelig passe at GF6800Ultra er kommet, men ikke GT?! Det lyder jo
som den omvendte verden?

Jeg har i hvert tilfælde hente mit GF6800Ultra fra SHG.dk

> --
> Med venlig hilsen / Best regards
> Nicolai

Lars B