S: Scubapro Jetfins XL med DIR Zone spring~
Fra : __vaDer

Dato : 05-08-04 20:50

Originale Scubapro Jetfins i størrelse XL
med tilhørende DIR Zone springstraps(Løse ved siden af)
Perfekt stand (De originale spænder taget af pga. springstraps)
Sælges pga. de sidder for løst på mine små sko/fødder!

Pris: Giv et bud, realistisk :) Det er i København, de kan sendes.

Mvh

__vaDer

Fra : KC

Dato : 06-08-04 06:28

Jeg har et par Scubapro Jetfins str. L vi kan bytte med
(men de er f... godt nok små)

KC

Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental
(man køber og sælger da brugt dykkerudstyr
under rubrik 314 på www.gulgratis.dk)

Fra : __vaDer

Dato : 06-08-04 07:19

Hehe god plan ellers, men så bliver de for små!
Jaja jeg ved det godt, jeg er møg besværlig :)

Men jeg er sikker på du kan bruge et par mere? :)

Fra : __vaDer

Dato : 20-08-04 10:03

Btw! Så er de fikset og lækre nu, takket være Tommy fra scubagear :)

Fra : HKN

Dato : 20-08-04 11:10

Men stadig til salg??

-Henrik

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 06-08-04 08:46

Er det nedenstående du sælger?

-- klip
Nogen gode fif til hvordan man får sine Jetfins pæne/sorte igen?
Der er sådan en kedelig belægning på, sikkert kalk. Men ved ikke hvor
godt af gummi har det med kalk fjerner fra Netto :)

Har scoret mig et sæt DIR Zone springstraps, men de der klammer er allerede
"bukket" De virker temmelig solide, skal de bare "bukkes op" igen også
lukkes?

Fra : __vaDer

Dato : 06-08-04 15:29

Yes! Måske overdrev jeg lidt, de skal bare have en god skylle tur.
De er bare lidt kedelige at se på(Sådan er gummi) ville bare shine dem op,
så de står pænt sort.
Ahhh jeg er så træt af at bikse med de springs, og nu kan jeg se de
bliver for store! Skulle fandme aldrig have kastet mig ud i det.

Fra : JHyden

Dato : 06-08-04 22:19

> Nogen gode fif til hvordan man får sine Jetfins pæne/sorte igen?
> Der er sådan en kedelig belægning på, sikkert kalk. Men ved ikke hvor
> godt af gummi har det med kalk fjerner fra Netto :)

Hvad med en mild opløsning af eddikevand efterfulgt af masser af
siliconefedt. (Lad være med at smøre de steder, de ikke må være
glatte).