Et ? fra en nybegynder
Fra : Dennis Olesen

Dato : 05-08-04 16:27

Jeg har fået til opgave at lave et program som skal bruge følgende metode:

public isLeapYear(in yr : int) : boolean
{

}
men jeg er ikke helt sikkert på hvad det betyder. Er der nogen som kan
hjælpe mig lidt eller henvise til en hjemmeside hvor det står beskrivet.

MVH
Dennis Olesen

PS Jeg er med på hvad public isLeapYear betyder.

Fra : Brian Matzon

Dato : 05-08-04 17:07

Dennis Olesen wrote:
> Jeg har fået til opgave at lave et program som skal bruge følgende metode:
> public isLeapYear(in yr : int) : boolean
Du skal lave en metode som givet en <in> parameter ved navn <yr> af
typen <int> returnerer en boolean (true/false) argumentet er et skud år.

/matzon

Fra : Dennis Olesen

Dato : 05-08-04 17:43

Tak for det gode svar