Blodprop eftervirkninger
Fra : Margit & Sv. Aa. Jen~

Dato : 06-05-01 19:06

Min mand har efter en blodprop fået en brændende
og sviende fornemmelse i den ene side af ansigtet.
Lægerne siger, at han skal leve med det. Det er svært.
Mon en eller anden alternativ behandling kan hjælpe?
Evt akupunktur.
Venligst Margit

Fra : Bjarne Krog

Dato : 06-05-01 23:06

On Sun, 6 May 2001 20:06:15 +0200, "Margit & Sv. Aa. Jensen"
<saaj@esenet.dk> wrote:

> [...]
>Lægerne siger, at han skal leve med det. Det er svært.
>Mon en eller anden alternativ behandling kan hjælpe?
Hej Margit

Ja der er store changer for at akupunktur kan hjælpe.

Jeg har set mange blive hjulpet med akupunktur efter en blodprop, både
i min egen klinik og i andres, og på hospitaler i Kina, hvor jeg var
hos en professor der gok meget op i at det vigtigtste var at komme til
behandling så hurtigt som muligt.......

Held og lykke

Prøv evt en igennem P.A. http://www.akupunktoerer.dk/
Venlig hilsen, Akupunktør