Exe-fil ændre skærmopløsning og åbner flas~
Fra : Kenneth

Dato : 05-08-04 12:20

Jeg er igang med at lave en flashfilm som jeg gerne vil have at folk skal se
i 800 x 600 ... Hvordan gør jeg det???

Jeg havde lidt forestillet mig det som en exe-fil så jeg kunne brænde den
ned på en CD og lave en autorun på den...?

Kenneth

Fra : Bo Dudek

Dato : 05-08-04 14:19

> [...]
>
>Jeg havde lidt forestillet mig det som en exe-fil så jeg kunne brænde den
>ned på en CD og lave en autorun på den...?

kan sagtens lade sig gøre.. ehm.. du kan finde info om autorun filen
her:

http://makeashorterlink.com/?V2D566AF8

- og så skal du bare lege lidt med den action, der hedder FSCommand og
'fullscreen'.. og vær opmærksom på, at dit flash som udgangspunkt skal
sættes til IKKE at skalere sig (file->publish settings)..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Kenneth

Dato : 05-08-04 16:27

> [...]
> 'fullscreen'.. og vær opmærksom på, at dit flash som udgangspunkt skal
> sættes til IKKE at skalere sig (file->publish settings)..

Tak Bo...

....men jeg fandt en måske nemmere måde at gøre det på, i hvert fald for folk
med samme dosis kendskab til flash som mig. Programmet hedder FlashJester
Jugglor, er et 3th party program og er på version 2.0 nu. Det er simpelt at
bruge og har mange muligheder (her bla. fullscreen og "change resolution"
som jeg skulle bruge)...

Tak for hjælpen alligevel. Håber andre med mit forhenværende problem for
brug for det her...

Kenneth