Aps og A/S reg. nr.
Fra : Ulrik

Dato : 05-08-04 10:55

Nogen som ved hvor man finder ApS og A/S reg. nr. på nettet?

Ulrik

Fra : Nico de Jong

Dato : 05-08-04 11:44

"Ulrik" <u.m@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen som ved hvor man finder ApS og A/S reg. nr. på nettet?

Jeg tror ikke at det findes mere. På mine regnskaber har der de sidste år
stået "Virksomheden var tidligere registreret under ApS nr .....".
Det er afløst af CVR nummer

Nico

---

Fra : Ulrik

Dato : 05-08-04 13:49

Det er også min fornemmelse, men jeg har ikke kunnet finde noget konkret.

Ulrik