flue forfang "nybegynder"
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 04:16

Hej

Jeg er nybegynder i flue fiskeri "ca brugt 10 timer med flue stang" så det
går lidt hårdt ud over mit forfang :), kan man ikke bruge alm. snøre til det
her i starten ?

Fra : Peter Schroeder

Dato : 05-08-04 07:20

"Futte" Skrev
> Jeg er nybegynder i flue fiskeri "ca brugt 10 timer med flue stang" så det
> går lidt hårdt ud over mit forfang :), kan man ikke bruge alm. snøre til det
> her i starten ?

Jo, det kan du sagtens. Men behold dit taperede forfang
og nøjes med at skifte spidsen. Det er typisk i spidsen
at forfanget slides, får vindknuder etc.
Forny spidsen med et friskt stykke 0,20 eller
hvad du mener passer til fluestørrelsen.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply