Haster; omformer til england???
Fra : Mikkel Skou

Dato : 04-08-04 15:30

Davs

Da vi står og skal til England næste uge er vi løbet ind i et problem - vi
kan simpelt hen ikke finde et sted at købe en omformer så vi kan bruge
danske stik i engelske stikkontakter...
nogen der kan fortælle mig hvor sådan en kan anskaffes???

Vh.
Mikkel Skou

Fra : Torben Bech

Dato : 04-08-04 15:49

fx en velassorteret isenkram, el-forretning, stormagasin.....

mvh

Torben

Fra : Preben Andersen

Dato : 04-08-04 16:24

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> wrote in message
> [...]
> danske stik i engelske stikkontakter...
> nogen der kan fortælle mig hvor sådan en kan anskaffes???

Bilka.

mvh
Preben

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 16:51

Lufthavnen (det flyder næsten med dem der).

Fra : DM

Dato : 04-08-04 17:07

"Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk> skrev i en meddelelse

> nogen der kan fortælle mig hvor sådan en kan anskaffes???

I Føtex - 100 kr
I Jem&Fix - 70 kr.

/DM

Fra : Nicolai Lang

Dato : 04-08-04 17:51

On Wed, 4 Aug 2004 16:29:52 +0200, "Mikkel Skou" <mikkel@jebir.dk>
wrote:

> [...]
>danske stik i engelske stikkontakter...
>nogen der kan fortælle mig hvor sådan en kan anskaffes???

Velassoretert byggemarked eller el-forretning i England har dem
indimellem, det er det absolut billigste sted.

Ellers har jeg købt ved ankomsten til England, i lufthavnen (WH Smith
bogkiosk).

Hvis du vil være helt sikker så køb i lufthavnen i Danmark når du
flyver - men det er nok også det dyreste sted :-/ I CPH koster en
pakke med adaptere til "hele verden" ~100 kr.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Sigbjørn Brun

Dato : 04-08-04 18:37

> [...]
> danske stik i engelske stikkontakter...
> nogen der kan fortælle mig hvor sådan en kan anskaffes???

Du trenger ingen omformer, men du trenger et reiseadapter.

Se forøvrig http://kropla.com/electric2.htm

Sig