Instance forklaring
Fra : Nederbasse

Dato : 04-08-04 09:00

Hejsa
Jeg er ved at lave noget vand på en movie ved hjælp af en tutorial men der
er en ting der går igen i flere tutorials, når man fx. har lavet et movie
clip skal man "create an instance"

I den tut jeg bruger nu står der: Get two instances of this water_base movie
clip and align them horizontally to the center.

Hvad mener han med det sådan på alm. dansk ?

Hele tut'en kan læses her www.gotoandplay.it/_articles/2003/07/water_fx.php

Lars

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-08-04 22:22

[...]

>I den tut jeg bruger nu står der: Get two instances of this water_base movie
>clip and align them horizontally to the center.

i dit library findes det omtalte movieclip garanteret.. træk eet ud på
scenen og slip, og volia, du har eet instance.. træk et mere ud, og
vupti, du har to instances.. og derefter er horisontal center align
enkelt

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Nederbasse

Dato : 05-08-04 07:06

> [...]
| scenen og slip, og volia, du har eet instance.. træk et mere ud, og
| vupti, du har to instances.. og derefter er horisontal center align

Ok så er instance er et element i på en scene/movie

Lars