Øllet blev hans skæbne
Fra : Emil

Dato : 04-08-04 00:53

Hej

Kan nogen smage forskel på "Dansk Pilsner" og en ægte
"Carlsberg"?

Jeg har lagt et billede på

m.v.h. Emil

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 04-08-04 01:13

Emil skrev:

> Hej
>
> Kan nogen smage forskel på "Dansk Pilsner" og en ægte
> "Carlsberg"?

De er begge to Carlsberg øl brygget i Frederica/Valby:
http://www.saltum-neptun.dk/nHist.htm

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : Thomas

Dato : 04-08-04 06:53

"Emil" <emilsen@oestbirk.invalid> wrote in message
> Hej
>
> Kan nogen smage forskel på "Dansk Pilsner" og en ægte
> "Carlsberg"?
>
> Jeg har lagt et billede på

Hej

Efter det blev omtalt i "Rabatten" eller lignende program på tv ,at det var
Carlsberg der var i , lavede jeg min egen lille smagning af de 2 øl. Jeg
skal ikke kunne sige om det er Carlsberg der laver dem eller ej, men ens
smagte de ikke. Jeg ved så ikke om de kommer en modificeret Carlsberg bryg
i eller om der evt. kan komme øl i fra andre bryggerier også.

Men kunne være interessant at høre om flere der har smagt begge.

Mvh

Thomas

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 04-08-04 09:29

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i eller om der evt. kan komme øl i fra andre bryggerier også.
>
> Men kunne være interessant at høre om flere der har smagt begge.

Hvis jeg ikke husker helt forkert , så er det samme bryg , men "Dansk
pilser" bliver tappet tidligere i produktionen , så den har ikke
modnet/lagret så lang tid som Carlsbergen.

Mvh
Martin
Ølimportør

Fra : Christian

Dato : 04-08-04 10:42

"Emil" <emilsen@oestbirk.invalid> wrote in message
> Hej
>
> Kan nogen smage forskel på "Dansk Pilsner" og en ægte
> [...]

Jeg har arbejdet i fakta hvor disse øl sølges, og kan bekræfte at vi fik DP
(Dansk Pilsner) leveret direkte fra carlsberg bryggerierne....mmmmm

mvh

Chr