bios opdatering af en aopen gforce 2mx400
Fra : banditten2002

Dato : 03-08-04 21:01

Hej ..

Er der en der kan svare mig på om man kan smide en anden bios opdatering op
i et aopen gforce2 mx 400, har kigget hos aopen, men der er ikke en bios
opdatering af nyere dato, og har også prøvet deres online opgraderings
program af bios for at se om der var noget at komme efter..

Hvis man kan dette, hvor skal man så kigge..

Jeppe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-08-04 23:11

banditten2002 wrote:

> Er der en der kan svare mig på om man kan smide en anden bios
> opdatering op i et aopen gforce2 mx 400, har kigget hos aopen, men

Har du brugt Everest ?

Hvorfor vil du opdatere BIOS?

Jesper G. Poulsen

Fra : banditten2002

Dato : 04-08-04 16:22

tja det kunne jo være at der var en bedere bios, der var lidt nyere end den
der er i.

Og hvad filen er everest...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-08-04 17:49

banditten2002 wrote:

> tja det kunne jo være at der var en bedere bios, der var lidt nyere

Skift kortet ud..

> Og hvad filen er everest...

Det er et program der opfordrer folk til at opdatere BIOS på
grafikkortet... :-/

http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Jesper G. Poulsen

Fra : banditten2002

Dato : 05-08-04 09:44

Hmm har kigget på Everst..

Det ligner i mine øjne bare en måde at trække penge ud af folk.. ;.)

Jeppe..

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-08-04 12:33

banditten2002 wrote:

> Hmm har kigget på Everst..
> Det ligner i mine øjne bare en måde at trække penge ud af folk.. ;.)

Det er den nu ikke. Den kommer med en masse nyttige oplysninger om
maskinen. Home Edition er gratis til privat brug og er alt rigeligt.
Jeg bruger den bla. til temperaturmålinger.

Det eneste man skal se stort på, er de anbefalinger den kommer med.

Gider du kigge lidt her:

Jesper G. Poulsen