tv-out på asus fx5700 256 mb
Fra : dfskj

Dato : 03-08-04 16:43

Hej, har lige købts sådan et, og må konkludere at tv-out delen sucker.
Det er åbenbart, så vidt jeg kan forstå, nvidias egen tv-chip mv e.lign.
der er i, og kan ikke køre dual view osv(har alle de nye drivere)

Rent 3d mæssigt er jeg dog meget glad for kortet.

Ved i om der findes seperate kort kun til tv-out, så jeg kan se xvid's
osv på min fjerner ? For jeg tror nemlig jeg får svært ved at bytte
kortet, og hvis jeg endelig skal bytte det bliver jeg nødt til at
nedgradere til et kort med mindre ydeevne i 3d, eller opgradere til
noget der er dobbelt så dyrt, og har alligevel ingen anelse om hvilken
tv-chip der sidder på kortet, da det er meget svært at finde noget info
om på producenternes hjemmesider :(

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-08-04 08:46

dfskj wrote:
> [...]
> Det er åbenbart, så vidt jeg kan forstå, nvidias egen tv-chip mv
> e.lign. der er i, og kan ikke køre dual view osv(har alle de nye

Selvfølgelig kan det det. Læs manualen her:
http://download.nvidia.com/Windows/61.76/ForceWare_Release_60_Graphics_Display_Property_Users_Guide.pdf

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Lampen

Dato : 04-08-04 14:11

Sune Salminen wrote:

> Selvfølgelig kan det det. Læs manualen her:
> http://download.nvidia.com/Windows/61.76/ForceWare_Release_60_Graphics_Display_Property_Users_Guide.pdf
>
> -Sune

Også det jeg tænker, men jeg kan seriøst kun vælge single display :(

Jeg ved nogenlunde hvordan nvidias drivere virker mhs til tv-out, for
havde ingen problemer med mit gamle gf4

Kan kortet være defekt ?