Starte firma op - men hvordan ??
Fra : Jan

Dato : 03-08-04 12:16

Hejsa

Går og overvejer at starte eget firma, men jeg ved slet ikke hvordan man
kommer igang, hvad skal man gøre, hvad kræver det osv. osv....

Er der nogen der kan hjælpe en total nybegynder på vej med evt. links hvor
man kan læse eller personlige erfaringer mv..

På forhånd tak

Jan

Fra : Casper Bang

Dato : 03-08-04 15:35

> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe en total nybegynder på vej med evt. links hvor
> man kan læse eller personlige erfaringer mv..

Kig ind på: www.startguiden.dk
Jeg tror du kan finde meget relevant information der

Fra : GLM

Dato : 04-08-04 11:29

Hej Jan

Der er flere gode links på nettet, se fx. http://www.100svar.dk
Du kan sandsynligvis også få gratis rådgivning, afhængig af hvor du bor?

Med venlig hilsen
Gitte Madsen
http://www.glm.dk

Fra : Allan Soerensen

Dato : 04-08-04 12:07

> [...]
>
> Er der nogen der kan hjælpe en total nybegynder på vej med evt. links hvor
> man kan læse eller personlige erfaringer mv..

Der er et godt og aktivt forum på www.startfirma.dk hvor iværksættere
udveksler erfaringer med hinanden.