Skærme
Fijala 3554
Samsung eller ViewSonic?
Fra : dot

Dato : 02-08-04 15:27

Hej

Jeg sidder og skal snart til at investere i en fladskærm og vil jo
gerne ha' det hele så godt og så billigt som muligt...
jeg har været inde på edbpriser.dk og har her kig på 2 skærme, den ene
er samsung syncmaster 193p
http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=68348 og den anden er en
viewsonic vx910 http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=94615

jeg er ikke så skarp i denne del af edb verden, så den eneste større
forskel jeg har kunnet se er at responstiden på samsung er på 20ms og
viwsonic 16ms... viewsonic koster ca. 5200.- og samsung ca 5600.-

mit spørgsmål går ud på om der er nogen som kender noget til viewsonic's
skærm? kan kun finde bedømmelse af samsung hvilket jo ser godt ud...

jeg bruger computeren til dagligt til grafikprogrammer, en smule spil og
smule dvd... er der nogen der kan hitte rede i hvilken skærm ville være
bedst at købe?

Med Venlig Hilsen
Jannik

Fra : C.Stensgaard

Dato : 03-08-04 21:52

Bruger du skærmen til billedbehandling skulle du kigge på 910T - den kan
roteres skærmen. Og det styres fint af noget Pivot software.