Kajak ferie i Sverige - ?
Fra : CN

Dato : 02-08-04 09:21

Hej.
Vi er nogle stykker som gerne vil prøve at ta' en tur til Sverige og ro
kajak i 3 dage.
Vi påtænker os at ta' fra Frederikshavn til Gøteborg en Torsdag eftermiddag.
og være tilbage i Frederikshavn Søndag aften.
Er der nogle fine steder inden for rimelig afstand af Gøteborg ?
Vi medbringer ikke bil på turen. Håber på at der er mulighed for evt. at
leje kajakker et sted oppe i Sverige og sejle med strømmen tilbage mod
Gøteborg. (Vi vil benytte tog/bus) frem og tilbage i Sverige

Nogen der har prøvet noget tilsvarende?

/Christian

Fra : PL

Dato : 02-08-04 19:41

Hej Christian!
"CN" <christian@email.dk> wrote in message
> [...]
> leje kajakker et sted oppe i Sverige og sejle med strømmen tilbage mod
> Gøteborg. (Vi vil benytte tog/bus) frem og tilbage i Sverige

Nej jeg har jeg ikke selv prøvet at sejle kajak i sverige, til gengæld har
jeg sejlet en del kano. Gå ind på http://www.kanotguiden.com/
her findes over 300 kanorute i hele sverige der også kan padles i kajakker.
Samtidig er der for flere områder links til udlejere.

God Tur
PL

Fra : steen

Dato : 07-08-04 18:06

On Mon, 2 Aug 2004 08:21:00 UTC, "CN" <christian@email.dk> wrote:

> Er der nogle fine steder inden for rimelig afstand af Gøteborg ?

Orust, Tjørn

http://www.orust-kajak.se/stockentraffen.html

hygge
--