dansk paraply ?
Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-08-04 20:31

Jeg leder efter en dansk fabrik der producerer paraplyer. Hvordan finder jeg
sådan en? Det skal være en virksomhed der rent faktisk producerer
paraplyerne - ikke blot videresælger.

Kh
Bjørn

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-08-04 04:55

Studio Smalbro wrote:
> Jeg leder efter en dansk fabrik der producerer paraplyer. Hvordan finder jeg
> sådan en? Det skal være en virksomhed der rent faktisk producerer
> [...]
Mon der overhovedet findes sådan nogen her i landet?
Vil sådan en produktion mon ikke være alt for dyr at have her end i østen?
(Bare et par tanker)
--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 12:36

On Sun, 1 Aug 2004 21:30:37 +0200, "Studio Smalbro"
<studio@smalbro.dk> wrote:

>Jeg leder efter en dansk fabrik der producerer paraplyer. Hvordan finder jeg
>sådan en? Det skal være en virksomhed der rent faktisk producerer
>paraplyerne - ikke blot videresælger.

Lidt googling....

Foreningen af Paraplyfabrikanter i Danmark, Johs. Hoffmann & Søn A/S,
Energivej 28, 2750 Ballerup, Tlf.: 44660500

Hvis nogen kan henvise, må det da være dem!

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk
Email: mortenatdbconsultdotdk

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 21:49

> Lidt googling....
>
> Foreningen af Paraplyfabrikanter i Danmark, Johs. Hoffmann & Søn A/S,
> Energivej 28, 2750 Ballerup, Tlf.: 44660500
>
> Hvis nogen kan henvise, må det da være dem!

Det er nok bare en paraplyorganisation )